۰
plusresetminus
شهرداری منطقه یک:

تداوم اجرای جهش آسفالت معابر شهری

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
شهردار منطه یک شیراز از اجرای گسترده عملیات روکش آسفالت در قالب یازدهمین گام عمرانی در محدوده منطقه خبر داد و گفت: آسفالت مناسب معابر و خیابانهای سطح منطقه یکی از خواسته های بحق شهروندان از شهرداری است که تاثیر زیادی بر منظر شهر، تردد ایمن و بهسازی معابر دارد.
تداوم اجرای جهش آسفالت معابر شهری
به گزارش حافظ خبر، عبدالصالح رستم زاده شهردار منطقه با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت در خیابان های شهید محمود صالحی، شهید حیدری و منشعبات کوچه 2 بلوار شهید چمران اظهار کرد: با توجه به وضعیت و قدمت آسفالت این معابر به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد که وضعیت مناسبی نداشت در قالب طرح جهش آسفالت به مساحت ۱۰۰۰۰۰متر مربع در برنامه روکش قرار گرفت.
 

مهندس رستم زاده افزود: تلاش مدیریت شهری بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات آسفالت این معابر، یکی از مطالبات بحق شهروندان در این محدوده محقق شود.

شهردار منطقه یک شیراز با بیان اینکه تناژ آسفالت این معابر ۱۲۰۰ تن است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری و در ادامه طرح جهش آسفالت بیش از ۶۰  نقطه از معابر و خیابانهایی که نیاز به روکش دارند در دستور کار قرار گرفته و به مرور نسبت به آسفالت آنها اقدام خواهد شد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما