۰
plusresetminus
استاندار فارس:

مدیریت مناسب استاندار و مدیران ارشد استانی در حادثه تروریستی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۷
در ششمین روز از هفته دولت استاندار فارس در جریان سفر به تهران با رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی دیدار و تفاهم نامه سه جانبه سازمان صدا و سیما، استانداری فارس و شهرداری شیراز به امضا رسید.
مدیریت مناسب استاندار و مدیران ارشد استانی در حادثه تروریستی
به گزارش حافظ خبر،  در جریان این دیدار یک تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین سازمان صدا و سیما، استانداری فارس و شهرداری شیراز با موضوع تقویت و گسترش همکاری های متقابل برای پیشبرد اهداف مشترک در استان فارس به امضای طرفین رسید.
این تفاهم نامه در چهار محور همکاری شامل "تقویت فعالیتهای فرهنگی و رسانه ای در استان با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های مشترک"، "حفظ و ارتقاء کمی و کیفی جایگاه صدا و سیمای فارس در سطح استانی و ملی با حمایت معنوی و مادی طرفین"، "توجه بیش از پیش به ظرفیت های دینی، علمی، تاریخی، فرهنگی و هنری استان فارس در رسانه ملی" و "همکاری شایسته در پیشبرد اهداف، برنامه ها و برنامه ریزی های طرفین در راستای خدمت به مخاطبین هدف" به امضا رسید.
همچنین مقرر شد سازمان صدا و سیما، استانداری فارس و شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در قالب تفاهم‌نامه مشترک در اجرای بخشی از پروژه های عمرانی به ویژه تکمیل بزرگراه سردار سلیمانی مشارکت داشته باشند.
مدیریت بسیار خوب حادثه و اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی در حادثه تروریستی شاهچراغ
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در ابتدای این دیدار، ضمن تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: مدیریت این حادثه تروریستی بسیار هوشمندانه بود و مجموعه مدیریت ارشد استان به ویژه شخص استاندار فارس در اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی با همراهی مجموعه صدا و سیمای استان بسیار خوب عمل کردند.
پیمان جبلی افزود: این بلوغ و پختی که در مدیریت افکار عمومی و این حادثه اتفاق افتاد جای شکرگذاری و خدا قوت دارد.
اطلاع رسانی به موقع در ارتباط با حادثه شاهچراغ (ع) دهان دشمن را بست
استاندار فارس نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های صدا و سیمای مرکز فارس در اطلاع رسانی در خصوص حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت:
در جریان اطلاع رسانی این حادثه با همکاری صدا و سیما و سایر رسانه ها خیلی خوب و متفاوت اقدام شد و این عملکرد ابتکار عمل را از دشمن گرفت و دهان آنها را در انحراف افکار عمومی و دروغ پردازی در خصوص این حادثه بست.
دکتر محمد هادی ایمانیه افزود: صدا و سیما به عنوان سخنگو و مدافع نظام عمل می کند و امیدواریم ما هم در استان بتوانیم به سهم خودمان کمک کنیم که این مجموعه بتواند بهتر به وظایف خود عمل کند.
وی ادامه داد: مسائل بسیاری در استان وجود دارد و به عنوان مسئول ارشد اجرایی استان مکلف هستم که مشکلات تمام مجموعه ها را حل کنم. آنچه که در توان مدیریت استان است را حاضرم به میدان بیاورم و مشکلات صدا و سیما را نیز مرتفع کنیم.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما