۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

بررسی پروژه‌های عمرانی و گردشگری شهر شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۴
مدیریت شهری شیراز در ادامه بازدیدهای عمرانی، از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و گردشگری بازدید کرد.
بررسی پروژه‌های عمرانی و گردشگری شهر شیراز
به گزارش حافظ خبر،  مدیریت شهری شیراز در ادامه بازدیدهای عمرانی، از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و گردشگری بازدید کرد.

در بازدید از پروژه‌های کلان و در حال ساخت در شیراز که به‌طور متناوب مورد بررسی و ارزیابی مدیریت شهری قرار می‌گیرد، روند پیشرفت فیزیکی ارزیابی و مسائل احتمالی آن برای مرتفع شدن در دستور کار قرار می‌گیرند.

 اتمام سریع و حتی زودتر از موعد عمليات اجرايی پروژه‌های متعدد شهری که به‌منظور ایجاد تسهیل و تقویت زیرساخت‌ها در ابعاد مختلف شهری برنامه‌ریزی و اجرا شده‌اند، اولویت مدیریت ارشد شهری کلان‌شهر شیراز است که در این راستا، پروژه‌های بسیاری با راه‌اندازی نوبت شب به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

قسمتی از آزادراه شیراز-اصفهان و پروژه کلان زیرگذر گویم که محوری شریانی در گلوگاه ورودی چند استان و تسهیلگر گره ترافیکی شمال و شمال غرب شیراز محسوب می‌شود، به‌عنوان مقصد عمرانی بازدید مدیریت شهری در این هفته بود که با توجه به اتصال آزادراه اصفهان- شیراز به این پروژه، زیرگذر گویم از اهمیت ویژه‌ای در تسهیل حوزه ترافیک برخوردار است.

بازديد از پروژه کلان پارک آبی که به‌منظور ایجاد زیرساخت تقویت قطب گردشگری و نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده است، از دیگر مقاصد بازديد مدیریت شهری بود.

 خط ۳ مترو‌ که توسعه غربی خط شرقی-غربی کلان‌شهر شیراز محسوب می‌شود و از تقاطع بصیرت به سمت میدان راه‌آهن ادامه دارد، نيز در بررسی میدانی مدیریت شهری قرار داشت.

 پروژه ارتفاعات بام سبز و مسیر دوچرخه‌سواری در ارتفاعات شیراز به‌منظور ایجاد زیرساخت بستر گردشگری و تفریحی به‌عنوان یک پروژه مهم در سطح کشور، نیز از دیگر مقاصد مدیریت شهری بود.

در ادامه این بازدید چند ساعته، جلسه‌ بررسی مسائل پروژه‌های مورد بازدید با حضور رئیس شورای اسلامی شهر،  شهردار، رئيس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر، جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و مدیران پروژه‌ها در ساختمان شهید سلیمانی شهرداری شیراز برگزار شد.  
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما