۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

ورزش همگانی روی ریل توسعه و پیشرفت

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰
رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم  ضمن تبریک هفته دولت و روز پزشک و کسب مقام قهرمانی توسط جوانان پرتلاش بخش سیمکان را نشان از پویایی و فعالی ورزشکاران جهرم در سطح استان فارس دانست.
ورزش همگانی روی ریل توسعه و پیشرفت
به گزارش حافظ خبر، رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم  ضمن تبریک هفته دولت و روز پزشک و کسب مقام قهرمانی توسط جوانان پرتلاش بخش سیمکان را نشان از پویایی و فعالی ورزشکاران جهرم در سطح استان فارس دانسته و  از حضور دکتر رضایی وجناب مهندس شعبانی و علیرضا غلامیان و درجمع ورزشکاران و روسای هیات های ورزشی قدردانی و اقدامات وفعالیت ها و طرح های پیش رو را به اطلاع مسئولین رساند .

 علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس  در این جلسه با بیان عملکرد هیات ورزش های همگانی استان فارس از ابتدای حضور خود ضمن تقدیر از هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : ورزش همگانی روی ریل توسعه و پیشرفت قرار دارد و نشان از هم افزایی در بین تمام دستگاه های اجرایی شکل گرفته و هیات ورزشهای همگانی استان فارس با بهره گیری از پتانسیل های موجود و استفاده از پیشکسوتان و مربیان سعی در توسعه ورزش محلات و نقاط دور افتاده برای ارتقای سطح سلامت و توسعه ورزش همگانی دارد .
وی افزود : تمام هیات های ورزشهای همگانی شهرستان های فارس و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی فعال و پویا هستند و  با ارزیابی های صورت گرفته شهرستان جهرم رتبه اول ارزیابی و عملکرد هیات های ورزش های همگانی استان فارس را کسب کرد و قطعا این امر با حمایت های مسئولین و تلاش و پیگیری زارعیان  رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان جهرم اتفاق افتاده است .
جوان ترین سرپرست هیات ورزش های همگانی در بین استان های کشور گفت : خبرهای بسیار خوبی در آینده نزدیک از هیات ورزش های همگانی استان فارس خواهید شنید .
در ادامه  رضایی  نماینده شهرستان جهرم با تمجید از عملکرد هیات ورزش های همگانی استان فارس  گفت : امروز خوشحالم به بهانه تقدیر از فوتبالیست‌های قهرمان بخش سیمکان، در خدمت  اعضاو ورزشکارهیات ورزش های همگانی فارس و جهرم هستم و قهرمانی  جهرم در جام مینی فوتبال محلات  استان فارس را به مسئولین شهرستان تبریک گفتند.
وی افزود : همه ما مسئولین و در رأس آن رئیس اداره ورزش و جوانان وظیفه داریم که ورزشکاران توانمند در سطح شهرستان‌های جهرم و خفر را شناسایی کرده و حمایت کنیم و  به جز حمایت مالی، وظیفه داریم که حمایت معنوی هم صورت بگیرد، تکریم قهرمانان بزرگترین حمایت است.


درادامه غلامیان بصورت چهره به چهره با ورزشکاران و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی شهرستان جهرم دیدار و ضمن ارائه طریق در خصوص مشکلات بعضی کمیته ها  از زحمات  داوود رستمی و  کاظمی سرپرست ومربی تیم بخش سیمکان تجلیل و قدردانی  و لوح تقدیر وپاداش نقدی تیم قهرمان  تقدیم شد .
کد مطلب : ۲۷۸۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما