۰
plusresetminus
شهرداری منطقه یک:

نورپردازی و افزایش روشنایی بوستان بعثت

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۳
معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: به منظور تامین روشنایی مناسب، بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی و ارتقای امنیت و ایمنی شهروندان، پروژه بهسازی و افزایش روشنایی بوستان بعثت در حال اجرا می باشد.
نورپردازی و افزایش روشنایی بوستان بعثت
به گزارش حافظ خبر،  مجید دهقان معاون اجرایی و خدمات شهری منطقه یک گفت: از ابتدای امسال اقدامات گسترده ای برای بهسازی، اصلاح سیستم و تامین روشنایی پارک های سطح منطقه انجام گرفته است.

 مجید دهقان با اشاره به ضرورت وجود نور و روشنایی به عنوان يكی از اصلی ترين عناصر منظر شهری و تأمين امنيت شهر و نقش باز دارنده آن از وقوع جرم و ناهنجاری گفت: پروژه بهینه سازی و نورپردازی بوستان بعثت با توجه به فرسودگی و قدیمی بودن سیستم روشنایی و با منظور کاهش هزینه برق مصرفی در حال اجرا می باشد.
 
 وی از ویژگی های این پروژه به رفع نواقص نورپردازی و نقاط تاریک، کابل کشی به طول ۱۴۰۰متر، نصب ۱۷۲ پایه روشنایی با ارتفاع بلند، اجرای فندانسیون های جدید جهت ایمنی بیشتر و جمع آوری پایه های قدیمی اشاره کرد و افزود پس از اجرای طرح جدید ضمن ارتقای کیفیت نور، تاریکی به کمترین حد ممکن می رسد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک شیراز در پایان افزود: عملیات بهینه سازی و افزایش روشنایی بوستان خلد برین نیز در حال طراحی و بزودی اجرا خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۹۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما