۰
plusresetminus
شهرداری منطقه یک شیراز :

برنامه‌محوری و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۴
سرپرست شهرداری منطقه یک شیراز در بازدید از پروژه های عمرانی گفت: با توجه به احساس مسئولیتی که در رعایت حقوق شهروندی داریم با حساسیت و دقت نظر ضمن تسریع در روند تکمیل پروژه‌های عمرانی آنها را برنامه‌محور خواهیم کرد.
برنامه‌محوری و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی
به گزارش حافظ خبر،  جهان بین میرزایی، ضمن ابراز رضایت از وضعیت پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه اظهار کرد: می بایست از تمام توان و ظرفیت های شهرداری در راستای تحقق رضایتمندی مردمی وخدمت رسانی به شهروندان استفاده نماییم و در اجرای پروژه ها کیفیت و کمیت را مدنظر قرار دهیم.

سرپرست شهرداری منطقه یک شیراز با تاکید بر اینکه می بایست در اجرای پروژه ها برنامه‌ محور حرکت شود گفت: عدالت محوری و رفع نیازهای هر محله بصورتی که تعامل بیشتری بین ساکنین و شهرداری در طراحی و تعریف پروژه ها به وجود آید، یکی دیگر از برنامه های شهرداری منطقه یک در دوران مدیریت جدید می باشد.
  
وی با تاکید بر اینکه نیازمندی محلات منطقه در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی متفاوت است افزود: توازن در فعالیت‌های شهری این نیست که اعتبارات یکسان باشد و در برخی موارد نیاز است که به یک محله اعتبار بیشتری اختصاص یابد.

میرزایی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا از لحاظ کیفی و کمی توازن را در محلات منطقه برقرار نماییم و نگاهی واحد بر سطح محدوده داشته و بر اساس عدالت تصمیم‌گیری کنیم.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۹۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما