۰
plusresetminus
معاون گردشگری استانداری فارس:

تلاش صدا و سیمای فارس برای توسعه گردشگری استان

تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹
پس از نشست معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با مدیرکل صدا و سیمای فارس با هدف ارتقا جایگاه گردشگری استان، شبکه فارس برنامه های پیشنهادی خود را اعلام کرد.
تلاش صدا و سیمای فارس برای توسعه گردشگری استان
به گزارش حافظ خبر، در این نشست معاون گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه استان پهناور فارس آنقدر قابلیت جذاب گردشگری دارد که چنانچه فعال شود همه نیازمندی‌های استان را بر طرف خواهد کرد، افزود خود مردم استان نیز از بسیاری از این ظرفیت ها بی اطلاعند و لازم است صدا و سیما به معرفی این گنجینه ارزشمند ورود جدی داشته باشد.

در فهرست پیشنهادی مرکز صدا و سیمای فارس برنامه های با مضمون معرفی جاذبه های گردشگری، خانه های تاریخی، صنایع دستی، امام زادگان واجب التکریم، محله های قدیمی شیراز، آداب، رسوم و آیین های فارس، روستاهای هدف گردشگری، سبک زندگی عشایر و گفتگو پیرامون چالش های پیش روی صنعت گردشگری به چشم می‌خورد.

معاون گردشگری استان در پایان ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده در این مرکز خاطرنشان کرد انتظار میرود صدا و سیما نسبت به جذب مخاطب و بالا بردن سهم استان فارس در شبکه ملی با ایجاد تنوع و کیفیت در تولیدات و ساخت مستندهای قوی و فیلم و سریالهای فاخر تلاش بیشتری کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۹۹۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما