۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۰ هزار میلیارد تومانی

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰
شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: در سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری شاهد افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه خواهیم بود که این حجم پروژه در سنوات مختلف بی‌سابقه است.
افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۰ هزار میلیارد تومانی
به گزارش حافظ خبر،  محمدحسن اسدی در دیدار مردمی با هدف طرح پیوند تکریم ارباب رجوع و در راستای نهضت پاسخگویی با اهالی و اصحاب مسجد فاطمة الزهرا(س) مجتمع رضوان با بیان اینکه ما بیشتر شنونده هستیم تا مسائل شما را شنیده و آن‌ها را حل کنیم، اظهار کرد: امروز مدیریت شهری با تمام توان در خدمت مردم است و با کار و تلاش شبانه‌روزی و خدمتگزاری به شهروندان؛ به دنبال ایجاد امیدآفرینی است.

او با بیان اینکه در هیچ زمانی در طول دوران شهرداری شیراز همانند مدیریت فعلی شهری، این حجم پروژه خرد، متوسط و کلان ازنظر تعدد و ارزش ریالی به‌طور هم‌زمان در حال اجرا نبوده است، گفت: بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است که طی ۲ سال گذشته این بودجه رشد ۴۰۰ درصدی داشته است.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز عنوان کرد: بیش از دو هزار پروژه کوچک و بزرگ به‌صورت هم‌زمان در شهر شیراز در حال اجرا است.

اسدی با بیان اینکه عملیات اجرایی خطوط ۲ و ۳ مترو به‌طور هم‌زمان در حال انجام است، گفت: عملیات اجرایی خط ۴ در سفر ریاست جمهوری و اتصال خط ۱ به ۴ را در سفر ریاست جمهوری را آغاز می‌کنیم.

او با بیان اینکه امروز در شهر شیراز ۳ بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی، سردار شهید استوار و بزرگراه ۵۵ متری مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به طول هم‌زمان در حال احداث و اجرا است، عنوان کرد:  سعی ما بر این است که تا پایان سال، آن‌ها را به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم.

شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه در سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری شاهد افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه خواهیم بود، گفت: این حجم پروژه در سنوات مختلف بی‌سابقه است.

اسدی با تصریح بر ارتباطات ارزنده بین شهرداری شیراز، مدیریت استانی و سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسانی بیان کرد: با وحدت رویه در خدمت مردم و شهروندان کلان‌شهر شیراز هستیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما