۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

ورزش همگانی رو ریل توسعه و پیشرفت 

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۹
هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی با‌  مهدی شکوهی مدیرکل ورزش و جوانان فارس دیدار و گفتگو کردند .
ورزش همگانی رو ریل توسعه و پیشرفت 
به گزارش حافظ خبر،  علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس در این دیدار با تقدیر از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان فارس در خصوص عملکرد ۶ ماه اول ۱۴۰۲ با اشاره کسب رتبه های شایسته در رشته های مختلف کمیته ها گفت : کسب رتبه های برتر در مسابقات های کشوری نشان از تدوین و اجرای دقیق در توسعه ورزش همگانی فارس دارد .
غلامیان ضمن تبریک کسب رتبه دوم ارزیابی و عملکرد اداره کل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: قطعا مدیریت و شفافیت صحیح در اداره کل ورزش و جوانان فارس  نکته کلیدی و حمایت هیئت های مختلف ورزشی در کنار  اداره کل و تلاش همگانی برای احراز این رتبه اثر گذار بوده است و توجه به حوزه خیرین و خیر اندیشان ورزشی در راستای توسعه ورزش همگانی یکی از نکاتی بود که مورد ارزیابی و توجه قرار گرفته است .
وی ضمن بیان اینکه، نگاه به امور فرهنگی و مسئولیت اجتماعی نکته کلیدی بود، افزود: اجرای دقیق دستور العمل ها ، دوره های آموزشی ، پژوهش ها و برگزاری طرح های فدراسیون ورزش های همگانی و اداره کل ورزش و جوانان همچنین هدف گذاری برای توسعه ورزش همگانی فارس و فعال سازی شهرستان ها نیز در جهت پر بارتر کردن فعالیت های ورزشی سراسر استان و انجام تفاهم نامه با سازمان ها و نهاد ها از دیگر اقدامات ۶ ماهه نخست ۱۴۰۲ بوده است  .
شکوهی مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این نشست اظهار کرد : هیات ورزش های همگانی استان فارس به عنوان یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین هیات های ورزشی فارس تلاش مضاعفی را در اجرای توسعه ورزش سلامت محور داشته و ضمن گزارش و تعاملات بیشتر در حوزه های تخصصی در ایجاد توسعه و توازن در خدمت به جامعه ورزش اهتمام بیشتری داشته باشد .
وی افزود : برنامه ریزی و تولید محتواهای خبری ، آموزشی و ورزشی در راستای معرفی خدمت به عموم باید صورت پذیرد و نگاه جدید به ورزش های همگانی یکی از محوری ترین اهداف تعریف شده باید باشد. 

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در این دیدار استفاده از پتانسیل های موجود را برای ارتقای سلامت مردم و به روز شدن آموزش ها و برنامه ریزی  دقیق در توسعه ورزش همگانی را خواستار شد .

وی با بیان معرفی بیشتر ورزش همگانی در هفته تربیت بدنی ورزش همگانی را محور برنامه های این هفته دانستند و برنامه های گسترده در این هفته برای دعوت و توسعه ورزش همگانی و شور و نشاط اجتماعی باشد.
کد مطلب : ۲۸۰۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما