۰
plusresetminus
رییس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر:

افتتاح باغ بانوان منطقه یازده

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵
افسانه خواست خدایی رییس کمیسیون برنامه ، بودجه و کمیته خانواده و بانوان ،شورای اسلامی شهر شیراز در آئین بازگشایی باغ بانوان تحت عنوان «مهربانو» در منطقه ۱۱ شهرداری شیراز تصریح کرد، افتتاح باغات بانوان در مناطق  یازده گانه شهرداری گامی بلند در جهت نشاط افزایی،ارتقاء سلامت و بانوان در مدیریت شهری است .
افتتاح باغ بانوان منطقه یازده
به گزارش حافظ خبر،  خواست خدایی بیان کرد ،طرح «هر منطقه شهرداری یک باغ بانوان» با پیشنهاد کمیته خانواده و بانوان  و تصویب شورای اسلامی شهر در یازده  منطقه شهرداری در حال اجرا است وی افزود  در تلاشیم تا با ایجاد فضاهای اختصاصی برای بانوان و مادران خانواده به همراه کودکانشان فضای مطلوبی را با دسترسی مناسب برای آنها در مناطق ایجاد کنیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد، یکی از مطالبات شهروندان ایجاد فضاهای تفریحی مناسب با دسترسی مناسب است و امروز با سیاستگذاری شورای اسلامی شهر  مدیریت شهری در این راستا در حال تلاش است.
خواست خدایی با بیان اینکه بانوان شهر در حوزه توانمندسازی و سلامت نیاز به فضاهای اختصاصی بیشتری دارند افزود باغات بانوان مناطق یازده گانه قطعا بستری مناسب در این راستا می باشد و با سیاستگذاری صحیح باید در اختیار همه بانوان قرار گیرند.
خواست‌خدایی رییس کمیته خانواده و بانوان ضمن قدردانی از شهردار شیراز در همراهی ، همکاری و پیشبرد مباحث اجرایی این باغ افزود: تلاش مدیریت شهری بر آن است تا فضای باغ‌های بانوان مهربانو در سطح مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز بسرعت ایجاد شود.

وی اضافه کرد: طرح‌های ویژه ای تاکنون برای بانوان در سطح شهر شیراز برنامه ریزی نموده ایم  که از جمله آن متوان به  اجرای طرح بانوان آتش‌نشان در محلات ،سیاستگذاری شهر خانواده و رویدادهای جوانی و جمعیت اشاره نمود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما