۰
plusresetminus
شهرداری شیراز منطقه یک:

اجرای عملیات لوله گذاری هدایت آبهای سطحی در محله ابیوردی یک

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۰
سرپرست شهرداری منطقه یک شیراز، از اجرای عملیات لوله گذاری کاروگیت کوچه ۷ محله ابیوردی یک جهت هدایت آبهای سطحی خبر داد.
اجرای عملیات لوله گذاری هدایت آبهای سطحی در محله ابیوردی یک
به گزارش حافظ خبر، جهان بین میرزایی گفت: مسأله دفع آبهای سطحی از مسائل عمده رفع خسارات احتمالی و ايمن سازی مناطق مسكونی از خطر وقوع سيلاب است که این شهرداری با توجه به ضرورت اجرای اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از سرازیر شدن آب‌های سطحی و وقوع آبگرفتگی در معابر سطح منطقه در هنگام بارندگی ، با شناسایی نقاط آبگیر، اقدامات پیشگیرانه در زمینه هدايت آبهای سطحی را با جدیت پیگیری می کند.

وی افزود: در ادامه اجرای پروژه های متعدد به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر، هم اکنون پروژه لوله گذاري به منظور هدايت آبهای سطحی کوچه ۷ محله ابیوردی یک توسط عوامل حوزه فنی و عمرانی در حال انجام است که بزودی به اتمام خواهد رسید.
سرپرست شهرداری منطقه یک شیراز با اعلام اینکه این پروژه در راستای سیاست های شورای اسلامی و شهرداری شیراز و با پیگیری سركار خانم حسینی رييس کمیسیون محرومیت زدایی در حال اجراست، اعلام كرد مشخصات فنی این پروژه شامل طول آن ۳۵۰متر می باشد که با استفاده از لوله ۴۰۰ کاروگیت و دارای ۱۷ دریچه منهول است.
حجم خاک برداری ۳۵۰۰ متر مکعب و ۷۰۰ متر مکعب آن کوه بری بوده و ۲۵۰ متر مکعب از حفاری بصورت تونلی و با دست انجام شده است، پرداخت.

وی با اشاره به چالش‌ها و مشکلات موجود در این پروژه افزود: تاسیسات زیربنایی دفنی موسسات خدمات‌ رسان، عرض کم معبر، ازدحام فراوان و عدم امکان مسدود نمودن گذر ، سنگی بودن بستر، فشرده بودن تاسیسات شهری ،قدمت بالای املاک اطراف موانعی بودند که باعث نشد جهت تامین رفاه وآسایش شهروندان کوتاهی کنیم.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما