۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

بازدید مدیریت شهری شیراز از پروژه پردیس سینمایی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۳۰
در بازدید مدیریت شهری شیراز از پروژه در آستانه افتتاح پردیس سینمایی استاد امین تارخ که طی سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به فارس بهره‌برداری می‌شود، برافزوده شدن یک‌هزار صندلی به سرانه فرهنگی شیراز تأکید شد. 
بازدید مدیریت شهری شیراز از پروژه پردیس سینمایی
به گزارش حافظ خبر،  مدیریت شهری شیراز از پروژه پردیس سینمایی استاد امین تارخ که طی سفر ریاست حمهوری و هیئت دولت به فارس بهره‌برداری می‌شود، بازدید نهایی کرد. 
 
شهردار کلان‌شهر شيراز در این بازدید که سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر، علیرضا اسکندری رئيس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و پیمانکار پروژه حضور داشتند، اظهار کرد: در ساخت این پردیس سینمایی که دارای ۵ سالن سینما، یک سینمای روباز و یک آمفی‌تئاتر است، از بهترین مصالح استفاده شده است.
 
محمدحسن اسدی عنوان کرد: با بهره‌برداری از این پردیس سینمایی با حضور هیئت دولت، یک هزار صندلی سینما به سرانه فرهنگی شهر شیراز افزوده می‌شود. 
 
او‌ با اشاره به بازدید مسئولان مختلف کشوری ازجمله مقاماتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: چنین پردیس سینمایی در جنوب کشور کم‌نظیر است و مقامات کشوری از این پروژه قدردانی کردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما