۰
plusresetminus
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری :

افتتاح برج علم و فناوری با حضور وزیر علوم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۲
برج علم و فناوری استان فارس در ادامه سفر دوم هیات دولت به استان فارس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.
افتتاح برج علم و فناوری با حضور وزیر علوم
به گزارش حافظ خبر، احداث برج پارک علم و فناوری که از مصوبات سفر اول رییس جمهویر به استان فارس بوده است، امروز (پنجشنبه) در پارک علم و فناوری استان فارس گشایش یافت.
روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در حاشیه این مراسم گفت: پارک‌های علم و فناوری که اقدامات خوبی انجام دهند ؛ خودشان و شرکت های مستقر در آنان از حمایت برخوردار می شوند.
وی به حمایت های معاونت علمی ریاست جمهوری در خصوص احداث این پروژه اشاره کرد و دافزود:این پروژه در پارک علم و فناوری استان فارس از ١٠ سال پیش آغاز شده بود که با پیگیری‌های رییس پارک و اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد تومان از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سرانجام رسید.
رییس بنیاد ملی نخبگان همچنین اظهار داشت: در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزارت علوم یک قاعده کاملاً همسو وجود دارد که پارک‌هایی که با دقت کار را شایسته جلو می‌برند و شرکت‌های خوب مستقر می‌کنند، هم خود پارک و هم شرکت‌های مستقر در آن را حمایت می‌کنیم.
دهقانی فیروزآبادی به ظرفیت‌های استان فارس اشاره و تصریح کرد: استان فارس از نظر ظرفیت‌ها و استعدادهای علمی و فناوری جای توسعه فراوانی دارد.
وی ادامه داد: پارک علم و فناوری استان فارس از نظر توان انسانی چیزی کم ندارد و از نظر زیرساختی نیز با همت مسئولان استانی و همچنین معاونت علمی از حمایت‌های لازم برخوردار می شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما