۰
plusresetminus
سازمان حج و زیارت استان فارس :

اولین پرواز هوایی عتبات عالیات استانی 1402 فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۶
اولین پرواز هوایی عتبات عالیات استانی ۱۴۰۲ فارس، فردا پنج شنبه 20 مهرماه، تحت عنوان کاروان «حرم تا حرم» راس ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد از فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود. 
اولین پرواز هوایی عتبات عالیات استانی 1402 فارس
به گزارش حافظ خبر،  به لطف خداوند متعال و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، اولین پرواز هوایی عتبات عالیات استانی ۱۴۰۲ فارس، فردا پنج شنبه 20 مهرماه، تحت عنوان کاروان «حرم تا حرم» راس ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بامداد از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز به مقصد فرودگاه بین المللی نجف اشرف انجام‌ می‌شود.

این پرواز هوایی عتبات بصورت استانی و توسط شرکت مجری «شرکت زیارتی بی تا مهر آسمان شیراز» تحت نظارت مستقیم مدیریت سازمان حج و زیارت استان فارس انجام‌ می‌شود.

 متقاضیان سفر عتبات عالیات و عاشقان زیارت کربلای معلی و نجف اشرف برای ثبت نام در کاروان های هوایی عتبات عالیات استان فارس می توانند با مراجعه به سامانه https://atabatorg.haj.ir برای ثبت نام در کاروان های بعدی اقدام کنند، این سامانه برای ثبت نام از فردا پنج شنبه 20 مهرماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۹ صبح به صورت الکترونیکی ثبت نام زوار را انجام می دهد و اعزام ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ از فرودگاه شیراز به مقصد نجف اشرف انجام می شود.

 کاروان هوایی عتبات عالیات «حرم تا حرم»، تحت نظارت مستقیم مدیریت سازمان حج و زیارت استان فارس فعالیت می کنند و
متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به صورت اینترنتی و از طریق سامانه https://atabatorg.haj.ir و یا با مراجعه به دفاتر و شرکت های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت در سطح استان فارس نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما