۰
plusresetminus
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز :

خیزش جهانی کاریکاتوریست ها برای حمایت از کودکان غزه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه خبر داد. 
خیزش جهانی کاریکاتوریست ها برای حمایت از  کودکان غزه
به گزارش حافظ خبر، محمد علی چوبینی با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه با هدف دعوت از کاریکاتوریست های جهان در جهت خلق آثار به منظور حمایت از کودکان غزه برگزار می شود. 
وی افزود: این رویداد بی المللی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می شود و شرکت کنندگان در این جشنواره بایستی آثار خود را تا 20 آبان ماه به نشانی   shiraz.iran1402@gmail.com ارسال کنند.  
معاون فرهنگی شهردار شیراز خاطر نشان کرد: در این رویداد محدودیت سنی برای ارسال آثار وجود ندارد و هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر 5 اثر در ابعاد 30 در 42 سانتی متر و یا در اندازه   A3است.
چوبینی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد می توانند آثار خود را به صورت فایل jpg  با حجم  300 dpi   به صورت سیاه سفید و رنگی ارسال کنند. 
چوبینی با اشاره به اینکه اعلام نتایج این رویداد ۲۹ آبان ماه همزمان با بیست نوامبر روز جهانی کودک خواهد بود، گفت: در این جشنواره داوری آثار با حضور کاریکاتوریست های برتر ایران و جهان انجام خواهد شد و در پایان مسابقه به برندگان جشنواره، لوح یادبود و به پنج اثر برتر جوایز ویژه اهدا می شود. 
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز یادآور شد: پوستر اولین مسابقه و نمایشگاه بین المللی کاریکاتور کودکان غزه در روز یکشنبه سی ام مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور استاندار فارس و شهردار شیراز رونمایی شد. 
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، کاریکاتور از  بین المللی ترین و جهانی ترین هنری است که میتوان با صراحت مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را در قالب مفاهیم هنری انتقال داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۴۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما