۰
plusresetminus
استاندار فارس:

۱۳ آبان، یادآور جنایات استکبار جهانی است

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۳
در این روز تاریخی و تجربه آموز، دل های پاک و جان های سرشار از شوق و حقیقت طلب جوانان و نوجوانان ما توانست شرارت آمریکا، ضربه پذیری آمریکا و مغلوب شدنش را مجسم کند و در سه برهه ی مختلف، ابهت پوشالی قدرت مسلط منطقه و دنیا را در هم شکند.
۱۳ آبان، یادآور جنایات استکبار جهانی است
یه گزارش حافظ خبر،  محمدهادی ایمانیه در آستانه 13 آبان ماه، سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز پیامی بدین شرح صادر کرد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
13 آبان، نماد مبارزه ملت ایران با دخالت و زیاده‌خواهی آمریکاست.     رهبر حکیم انقلاب اسلامی
 
13 آبان یادآور جنایات استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایت کار علیه ملت ایران است. ملتی که به رهبری امام خمینی پا در یک منطق حکمرانی جدید گذاشت و حرف تازه ای را برای دنیایی که بین بلوک شرق و غرب تقسیم میشد مطرح نمود و آن ترسیم زندگی و حیات پاکیزه ای است که دین و دنیا را در کنار هم برای سعادت و کمال همه انسان ها به ارمغان می آورد. در این روز تاریخی و تجربه آموز، دل های پاک و جان های سرشار از شوق و حقیقت طلب جوانان و نوجوانان ما توانست شرارت آمریکا، ضربه پذیری آمریکا و مغلوب شدنش را مجسم کند و در سه برهه ی مختلف، ابهت پوشالی قدرت مسلط منطقه و دنیا را در هم شکند. فکر مقاومت و جبهه مقاومت در برابر زورگویی مستکبران معاصر را نوجوانان عزیز ما بنا نهادند و اکنون در امتداد همان مسیر،  شاهدیم که آزادگان جهان، از همه ملت ها، فارغ از عملکرد و سوگیری دولت های خود، پرچم دفاع از مظلوم را برافراشته اند.
13 آبان برای ما یادآور قیام برای خدا حتی به قیمت گذشتن از جان و مال و دوری از وطن بود و نشان داد که در نهایت، حکم الهی برای مجاهدان فی سبیل الله همان نصر و فتح قریب خواهد بود.
امروز نوجوانان و جوانان ما  بیش از پیش نیازمند قدرت فهم حوادث و تحلیل رویدادها و مقیّد به تشخیص سخن درست از دروغ و تحریف هستند تا در تغییر ساختار جهان که با سرعت به سمت آمریکای منزوی و بازگشت قدرت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی از غرب به آسیا پیش می تازد، بتوانیم بار دیگر نقش و جایگاه فعال ایران را احیا کنیم.
از شما عزیزان جوان و نوجوان خطه ی پهناور و فرهنگ خیز و ظلم ستیز فارس می خواهم که با تدبر و برنامه ریزی، آمادگی  و تجهیز روزافزون به سلاح علم و ایمان، و با احساس وظیفه و غیرت انقلابی نسبت به ایران عزیزمان، نقش خویش را در ساختن آینده ی روشن بر بلندای قله های دانش و معرفت، ایفا کنید و بدانید که پیروزی اهل ایمان، وعده ی تخلف ناپذیر خدای سبحان است.
 
محمد هادی ایمانیه
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما