۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در کنار  آرامگاه شیخ اجل

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۵
محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس در حاشیه این همایش پیاده روی خانوادگی گفت : برنامه های پیاده روی خانوادگی این هفته  در  بوستان طاووسیه شیراز و در منطقه سه شهرداری شیراز به همت سازمان فرهنگی،  اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، شهرداری منطقه سه و مشارکت هیات ورزش های همگانی استان فارس  برگزار شد .
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در کنار  آرامگاه شیخ اجل
به گزارش حافظ خبر، وی افزود: برنامه های جمعی همگانی با پیوست های فرهنگی برگزار میگردد و کمیته ورزش روزانه ، کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی و کمیته روپایی، کمیته لیوان چینی و کمیته پیشکسوتان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه برای عموم برنامه های آموزشی اجرا کردند .
عضو هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس در ادامه گفت : اجرای برنامه ورزشی برای عموم و ایجاد نشاط اجتماعی با عث ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی در بین عموم مردم خواهد شد .
در این برنامه هاجری عضو شورای شیراز ، شهردار منطقه سه ، معاون سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز،  رئیس اداره تربیت بدنی ، مسئول بسیج هنرمندان فارس، کار گروه ورزش همگانی و قهرمانان و بازیکنان اسبق رشته های مختلف  ورزشی هم مهمان برنامه بودند و اجرای این برنامه به عهده کریمی مجری صدا و سیمای مرکز فارس بود و در بوستان طاووسیه واقع در بلوار سعدی برگزار شد و در این برنامه بیش از ۳۰ جایزه بین حاضرین قرعه کشی و اهدا شد .
وی افزود:  ایجاد روحیه نشاط و امید آفرینی و تشویق به تحرک جسمانی جهت پیشگیری از بیماری ها و آسیب های اجتماعی بخشی از اثرات برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی در محلات شیراز است
کد مطلب : ۲۸۱۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما