۰
plusresetminus
ورزشی:

تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی بر سکوی سوم مسابقات

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۳
تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان هفته ی نخست مبارزات لیگ برتر بزرگسالان ایران بر سکوی سوم این رقابت ها قرار گرفتند.
تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی بر سکوی سوم مسابقات
به گزارش حافظ خبر،  لیگ برتر تکواندو بزرگسالان ایران کلید خورد و سه تیم شهرداری ورامین،پالایش نفت آبادان و نفت و گاز زاگرس جنوبی مدعی شدند.

 تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی تنها نماینده فارس و شیراز  در این مبارزات که در تهران جریان داشت، به میدان آمد و با پنج عنوان سومی و یک عنوان اولی ،۸۶ امتیازی شدند.
لیگ برتر تکواندو بزرگسالان ایران ۱۱ تیمی است و بعد از زاگرسی ها،تیم پاس در رده چهارم حضور دارد.
نفتی ها که اکثر یاران اصلی و ملی پوش خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملي در ترکیب نداشتند  با احسانی رحيمي و اميررضا مددي در وزن اول ، ایمان کاظمی صبور و
امیر حسین کرمی در وزن دوم، امیرمحمد امیرمحمدی و 
متين رضايي در وزن سوم ،حامد اصغری ماهی آبادی و علیرضا عباسی در وزن چهارم،علی خوش روش و محمدرضا میرزائی در وزن پنجم،مير هاشم حسيني و ابوالفضل خلجی در وزن ششم، امیرمحمد بخشی کلهری در وزن هفتم و نیز امیر قاسمی وامیر محمد قهرمانی در وزن هشتم بر روی شیاپچانگ آمدند.
شاگردان بهزاد خداداد سرمربی تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی توسط امیر رضا مددی صاحب عنوان نخست وزن نخست و توسط متین رضایی، علی خوش روش،امیر محمد بخشی کلهری،میر هاشم حسینی و امیر قاسمی، عنوان سوم اوزان سوم،پنجم ،ششم،هفتم و هشتم را به خود اختصاص دادند.
​​​​​​
سرپرست تیم زاگرس جنوبی اظهار کرد: با تلاش بچه ها شروع خوبی را در لیگ برتر داشتیم و خود را از همین ابتدای لیگ مدعی نشان دادیم. با اینکه یاران ملی پوش مان نبودند ولی عملکرد بقیه بچه ها قابل قبول بود.

آرش فدعم گفت: از آنجا که حریفان ما در لیگ برتر بسیار قدر هستند و برای قهرمانی می جنگند، برنامه ریزی مناسبی را با حمایت مدیران و هیات مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی انجام داده ایم تا بتوانیم در برابر این حریفان با صلابت به میدان برویم و  نماینده شایسته ای برای استان فارس باشیم.
کد مطلب : ۲۸۱۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما