۰
plusresetminus
سخنگوی شهرداری شیراز :

آسفالت‌ بیش از ۶۲۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته سیزدهم در شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۹
سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته سیزدهم، ۶۲ هزار و ۹۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار و ۸۷۱ تن آسفالت شده است.
آسفالت‌ بیش از ۶۲۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته سیزدهم در شیراز
به گزارش حافظ خبر،  رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته سیزدهم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۶۲ هزار و ۹۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار و ۸۷۱ تُن آسفالت شده است.

او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۶ و ۱۱ صورت گرفته است.

این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در فرعی‌های نارنجستان و بولوارهای تلاش شرقی و غربی و محور جنوبی بولوار تلاش غربی در منطقه ۳، فرعی‌های خیابان گلبرگ، بولوار صلح و خیابان بیت‌المقدس در منطقه ۴، فرعی‌های خیابان شهید کشوری در منطقه ۵، فرعی‌های کوچه ۸۹ بولوار اتحاد در منطقه ۷، فرعی‌های شهرک بزین در منطقه ۱۰ و باند شرقی بولوار دکتر شریعتی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز انجام‌گرفته است.

روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده در کوچه ۶ جنت در منطقه ۲ و باند شرقی بولوار دکتر شریعتی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز انجام‌شده که سخنگوی شهرداری شیراز به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۱۳ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون ۶۴۲ هزار و ۴۸۵ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۸۰ هزار و ۶۲۹ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما