۰
plusresetminus
سرپرست شهرداری منطقه یک شیراز :

اجرای ۵۵۰۰ متر مربع عملیات پیاده رو سازی در سطح منطقه یک

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۱
جهان بین میرزایی سرپرست شهرداری منطقه یک شیراز، از اجرای  ۵۵۰۰ متر مربع عملیات پیاده رو سازی و کفپوش در سطح معابر منطقه یک شیراز خبر داد.
اجرای ۵۵۰۰ متر مربع عملیات پیاده رو سازی در سطح منطقه یک
به گزارش حافظ خبر، جهان بین میرزایی اظهار داشت: باتوجه به اهمیت مقوله پیاده روسازی و ضرورت مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه پیاده رو ها به عنوان یکی از مباحث اساسی که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تاثیر عمده و نقش برجسته ای دارد تا پایان سال جاری ۵۵۰۰ متر مربع از پیاده رو های سطح منطقه یک مناسب سازی و کفپوش می شود.

میرزایی با اشاره به اینکه این پروژه ها با هدف رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد آنان و نیز عبور مرور راحت و آسوده معلولان، جانبازان و سالمندان توسط معاونت عمرانی شهرداری منطقه یک اجرایی شده است، افزود: از ابتدای امسال در خیابان های فرودوسی، ضلع غرب خیابان ولی عصر و حدفاصل کوچه ۴۴ بلوار زند تا ابتدای پل باغ صفا بیش از ۳۰۰۰متر مربع مناسب سازی و کف سازی انجام شده و تا پایان سال جاری نیز با اتمام عملیات اجرایی پروژه های ضلع شرق خیابان ولی عصر و خیابان شوریده شیرازی نیز ۲۵۰۰ متر مربع دیگر کف سازی انجام خواهد شد که در مجموع ۵۵۰۰ متر مربع خواهد شد.

وی با اشاره به قدمت کف سازی معابر در سطح منطقه و لزوم بازسازی مسیر تردد روزانه شهروندان و فراهم نمودن بستری مناسب در راستای توجه به بحث عبور و مرور عابرین، معلولین و روشندلان و زیبا سازی شهری و افزایش امنیت و آرامش شهروندان، استانداردسازی و اصلاح و بازسازی پیاده روهای سطح منطقه با تمام توان پیگیری می شود.

سرپرست شهرداری منطقه یک شیراز در پایان بابت مزاحمت های ایجاد شده و همکاری شهروندان گرامی در اجرای پروژه های عمرانی در محدوده منطقه یک تشکر نمود و افزود جهت تسریع در اتمام پروژه های مهم ترافیکی، شیفت شب نیز فعال گردیده که هرچه سریعتر پروژه ها به بهره برداری رسد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما