۰
plusresetminus
در پاسخ به مطالبه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)؛ 

برگزاری دوره ی تعالی و تحول مدیریت فرهنگی در شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
دوره ی «تعالی و تحول مدیریت فرهنگی » توسط حرم مطهر سید علاءالدین حسین علیه السلام برگزار می شود.
برگزاری دوره ی تعالی و تحول مدیریت فرهنگی در شیراز
به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به اینکه امسال مقام معظم رهبری (حفظه الله ) «تحول» و «امید آفرینی» توسط مجموعه های انقلابی و اجرایی را مطالبه خود عنوان کرده اند بیان داشت: 
البته پیشرفت های انقلاب و مجموعه های دولتی در ابعاد مختلف ستودنی است اما برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم نیاز به «تحول» مداوم و متناسب با شرایط و وضعیت روز کشور و جهان وجود دارد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: اینکه رهبری حکیم و فرزانه انقلاب ( مد ظله العالی) در ابتدای قرن جدید هجری شمسی بر کلید واژه «تحول» و «امیدآفرینی» تاکید می ورزند، نشان می دهد در کنار قله های افتخاری که تا کنون فتح شده نباید از حرکت به سمت قله های اصلی غافل شد. اگر تنها به این جایی که به برکت خون پاک شهداء و انقلاب مردمی رسیده ایم دلخوش شده و دچار ایستایی شویم، آسیب می بینیم، چرا که هنوز با نیل به آرمان های یک جامعه مهدوی فاصله داریم.

تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین علیه السلام با بیان اینکه «تحول» یک ضرورت غیر قابل انکار در زندگی اجتماعی بشر است افزود : برای در امان ماندن از در جا زدگی در مسیر خدمت رسانی باید به ضرورت اصل «تحول» معتقد باشیم تا از شیوع ناامیدی پیشگیری کنیم در حالیکه «تحول» همواره در جهت «امید آفرینی» است و این اصل باید سرلوحه مجموعه های اداری و انقلابی قرار گیرد تا از رسوخ آفت رخوت درون آنها جلوگیری شود.

حجت الاسلام طاهری با تاکید بر اینکه امامزادگان «قطب فرهنگی» و محور تحولات اجتماعی اقتصادی و فرهنگی هستند گفت: در مجموعه حرم این اتفاق نظر وجود دارد که پیشگامی در عمل به مطالبه های رهبری باید شعار و رویه اصلی قرار گیرد و از آنجا که خاصیت «قطب فرهنگی» بودن این است که بتواند برای جامعه الگو سازی کند، تصمیم گرفته شد تا برگزاری دوره ی «تعالی و تحول مدیریت فرهنگی» برای مسئولان و کارکنان حرم مطهر، آغاز گر یک حرکت جهادی و امید آفرین شود .

ایشان در پایان حرم مطهر سید علاءالدین حسین علیه السلام را آماده انتقال تجربیات و میزبانی گفتگوهای تحول آفرین دانست و تعامل فرهنگی و اجتماعی با مجموعه های انقلابی و اداری را از سیاست های این «قطب فرهنگی » مطرح ساخت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما