۰
plusresetminus
جهاد دانشگاهی فارس :

تقدیر از سازمان دانشجویان شعبه فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۰
در ارزیابی سازمان دانشجویان ایران، شعبه فارس این سازمان به عنوان یکی از واحدهای در حال رشد در سال تحصیلی 1402 – 1401 معرفی شده است.
تقدیر از سازمان دانشجویان شعبه فارس
به گزارش حافظ خبر، پس از بررسی و ارزیابی‌های انجام گرفته توسط سازمان دانشجویان ایران، شعب برتر این سازمان در سراسر کشور معرفی شدند. 
بر همین اساس با ارزیابی انجام شده از فعالیت‌های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ شعب سازمان دانشجویان توسط اداره شعب و نظارت بر فعالیت‌های تشکیلاتی سازمان، امتیازات هر شعبه بر اساس شاخص‌های استاندارد در سه سطح ساختار، برنامه و تعامل تعیین شده است. 
متناسب با این ارزیابی، شعب سطح الف در ارزیابی شامل واحد زنجان و سازمان علوم پزشکی تهران و شعب در حال رشد نیز واحدهای قزوین، فارس و هرمزگان معرفی شدند.
امیرحسین استقلال، رئیس جهاد دانشگاهی فارس در خصوص موفقیت شعبه سازمان دانشجویان این استان گفت: روند تحول شعبه سازمان دانشجویان فارس که از سال ۱۴۰۱ در این سازمان آغازشده است، به حمدالله و با تلاش دانشجویان کوشا و پرتلاش سازمان و بعد از یکسال پر فراز و نشیب امروز به ثمر رسیده است و نام سازمان دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف استان شنیده می‌شود. 
وی تصریح کرد: برنامه‌های مختلف و متعدد سازمان دانشجویان از جمله برنامه‌های ملی و طرح‌های هماهنگ همچون مسابقه مناظره دانشجویی، مسابقه کتاب سه دقیقه‌ای،کارگاه‌های مختلف علمی و هنری، تولید محتواهای صوتی و تصویری و دیگر برنامه‌های مختلف از برنامه‌های موفق سازمان دانشجویان فارس در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بوده است. 
استقلال افزود: همچنین برنامه‌های خوبی برای سال تحصیلی جدید 1403-1402 دانشجویان در نظر داریم و به همین منظور همکاری‌های خوبی با دانشگاه‌های استان در حال انجام است. 
رئیس جهاددانشگاهی فارس یادآور شد: علاوه بر این‌ها در راستای توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی با دانشجویان دانشگاه‌ها، انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها و افزایش همکاری‌های مشترک را در دستور کار داریم. 
وی در پایان از غلامپور، معاون فرهنگی واحد و خرم‌دل، مدیر اجرایی شعبه سازمان دانشجویان جهت تلاش و کوشش مضاعف در سال اخیر جهت ارتقای سازمان دانشجویان فارس و دانشجویان فعال سازمان تقدیر و تشکر کرد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما