۰
plusresetminus
جهاد دانشگاهی فارس :

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس با دانشکده علوم قرآنی شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۸
طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس با دانشکده علوم قرآنی شیراز با هدف استفاده از توانمندی‌های دو جانبه در خصوص ترویج روحیه خودباوری، ایثار، تعاون، سازگاری اجتماعی و مسئولیت‌پذیری میان دانشجویان منعقد شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی فارس با دانشکده علوم قرآنی شیراز
به گزارش حافظ خبر،  امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس امروز، 16 آبان با زینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز به‌منظور گسترش همکاری‌های مشترک دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف فراهم آوردن زمینه همکاری و بهره‌گیری از توانمندی‌های دو جانبه در راستای تدوین و اجرای منظم و مستمر برناه‌های مشترک در راستای ترویج روحیه خودباوری، ایثار، تعاون، سازگاری اجتماعی و مسئولیت‌پذیری در بین دانشجویان منعقد شد.
توسعه و گسترش همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های یکدیگر، در راستای استفاده بهینه از فرصت‌های فرهنگی، دینی ـ قرآنی، اجتماعی ـ پژوهشی، علمی ـ آموزشی، هنری و همچنین خدمات اجرایی، همراه با به‌کارگیری امکانات، تسهیلات و خدمات طرفین در جهت نیل به اهداف تفاهم‌نامه از دیگر مواردی است که در این تفاهم‌نامه ذکر شده است.
همچنین همکاری مشترک و هم‌ افزایی در راستای مأموریت‌ها و وظایف طرفین به‌منظور توانمندسازی و مشارکت دانشجویان در برنامه‌های مختلف از قبیل برنامه‌ریزی و افزایش مهارت‌آموزی دانشجویان با محوریت فعالیت‌های دینی ـ قرآنی، هنری، فرهنگی، اجتماعی و اشتغالزایی؛ توسعه مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های داوطلبانه با اهداف دو جانبه؛ زمینه لازم جهت انجام امور مطالعاتی، تحقیقاتی، برگزاری جشنواره‌ها و کرسی‌های نقد و آزاداندیشی و هم‌افزایی در راستای استفاده از خلاقیت‌های هنری در تولید محتوا و محصولات دینی ـ قرآنی و فرهنگی ـ اجتماعی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه هستند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما