۰
plusresetminus
صدا و سیمای مرکز فارس :

آشنایی مردم با حوزه های نظارتی و حسابرسی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰
مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان ضمن تبریک انتصاب آقای قناعتی به سمت مدیرکل این دیوان در فارس گفت: هر چه مردم با حوزه های نظارتی و حسابرسی آشنایی بیشتری داشته باشند، این موضوع به سالم سازی و بازدارندگی از فساد نظام اداری و اجرایی کمک می کند.
آشنایی مردم با حوزه های نظارتی و حسابرسی
به گزارش حافظ خبر،  پهلوانیان برای همراهی و همکاری با مجموعه دیوان محاسبات فارس اعلام آمادگی و ابراز امیدواری کرد تعامل و هم افزایی دو نهاد به بهبود عملکرد و خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم منجر شود.

مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس هم با قدردانی از تلاش های صداوسیمای فارس در معرفی وظایف و اختیارات دیوان محاسبات گفت: سیاست ما پیشگیری به جای مچ گیری است و به دنبال ایجاد دیوانی مردم پایه هستیم.

جواد قناعتی با بیان اینکه نیاز داریم مردم دیوان را بشناسند و حدود و اختیارات آن را بدانند اضافه کرد: باید از ظرفیت های مردم بخوبی استفاده شود تا از همه رسی به مهم رسی برسیم و با استفاده از قانون سوت زنی در اقتصاد، فرایند سالم سازی و فساد ستیزی را به پیش ببریم.
مدیرکل دیوان محاسبات فارس با بیان اینکه دیوان محاسبات در کنار مجموعه ها و دستگاه هاست و یاری رسان مدیران پاک دست و خدوم است افزود: با تمام قدرت در مقابل فساد می ایستیم و تلاش می کنیم با استفاده از ابزار نظارتی دیوان حرکت استان را در جهت پیشرفت و تعالی شتاب دهیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۱۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما