۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز:

بازسازی و مرمت ۵۰ منزل مسکونی در منطقه پودنک شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۴
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز، گفت ۵۰ منزل مسکونی در منطقه پودنک شیراز به زودی بازسازی و مرمت خواهد شد. 
بازسازی و مرمت ۵۰ منزل مسکونی در منطقه پودنک شیراز
به گزارش حافظ خبر،  سرهنگ عباس قره خانی با همکاری شهردار منطقه ۱۱ شیراز و هیئت همراه از منطقه پدونک بازدید به عمل آورده و ضمن رسیدگی به  مشکلات مردم این منطقه گفت: سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز همچون گذشته در مناطق کم برخوردار ورود خواهد کرد و با دعوت و همکاری دستگاه های اداری مشکلات مردم در منطقه شرق شیراز را بررسی و در دستور کار قرار خواهد داد.
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز در ادامه گفت: بزودی ۵۰منزل مسکونی افراد بی سرپرست، کم برخوردار و ضعیف که از لحاظ ساختمانی در وضعیت مناسبی نیستند شناسایی و پس از بررسی های به عمل آمده منازل آن ها بازسازی و مرمت خواهد شد.
سرهنگ قره خانی، با توجه به ماموریت سپاه در حوزه محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار گفت: گام اول جهت شناسایی افراد ضعیف و کم درآمد تکمیل شناسنامه است که توسط فرماندهان محترم حوزه ها و پایگاهها این اتفاق مهم صورت خواهد گرفت و پس از تکمیل شناسنامه وبررسی های به عمل آمده عملیات عمرانی و ساخت و ساز شروع خواهد شد.
در ادامه شهردار منطقه یازده شیراز نیز از عملیات طرح آسفالت کوچه ها و فضاسازی محیطی خبر داد و خاطرنشان شد: تقریبا تعدادی از  کوچه های پودنک که وضعیت مناسبی نداشتند آسفالت شده و همچنین از لحاظ فضاسازی محیطی مزین به گل و رنگ آمیزی دیواری نیز صورت گرفته که در ادامه با همکاری  نهادها و دستگاههای اجرایی و همچنین با ورود سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز به زودی شاهد مرمت و بازسازی ۵۰ منزل خواهیم بود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما