۰
plusresetminus
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز :

نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف راهگشای پیشرفت است

تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۰
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با تصریح بر نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف به‌عنوان راهگشای پیشرفت، گفت:حرکت بسیج شهدای شهرداری شیراز برمبنای رویکرد سه‌گانه جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی است.
نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف راهگشای پیشرفت است
به گزارش حافظ خبر، آرش فرج‌زاده با تبریک هفته بسیج، نقش‌آفرینی بسیج بر مبنای تخصص و تعهد در عرصه‌های مختلف را راهگشای پیشرفت دانست.

وی که برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز را با رویکرد جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی تعریف می‌کرد، بر مبنای این رویکرد سه‌گانه اقداماتی را که در طول یک سال انجام‌شده است، تشریح کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز که در جلسه این حوزه با حضور فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه فجر فارس، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس سپاه فجر فارس و فرماندهان پایگاه‌های تابعه سخن می‌گفت، بر راهبرد جهاد تبیین تأکید و از برگزاری ۴۰ جلسه جهاد تبیین در ادارات و سازمان‌های شهرداری شیراز و تبیین در سطح شهر به‌وسیله بنرهای موضوعی خبر داد.

فرج زاده افزود: ۲ جلد کتاب بسیج سازمانی و بسیج یار جهادی نیز توسط بسیج شهدای شهرداری شیراز در همین راستا رونمایی شده است.
قائم‌مقام شهردار شیراز با تصریح بر مقوله عفاف و حجاب به‌عنوان جزء لاینفک فرهنگی ایرانی – اسلامی بر اقدامات بسیج شهرداری شیراز در این حیطه اشاره و بیان کرد: تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب، آموزش چهار هزار نفر از کارکنان شهرداری با مشارکت قرارگاه اجتماعی سپاه فجر در خصوص عفاف و حجاب، فضاسازی محیطی در بوستان‌ها، اتوبوس‌ها، مترو، سازه‌های تبلیغاتی شهری، آموزش رانندگان تاکسی فرودگاه، پایانه‌های درون‌شهری و سطح شهر، برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب در سطح شهر و پیاده‌روی در پیاده راه سلامت به‌منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ازجمله این فعالیت‌ها در حوزه عفاف و حجاب بوده است.

بنا به اظهار فرج زاده؛ توزیع دو هزار بسته معیشتی میان نیازمندان سازمان‌ها، پایش سلامت ۶۰۰ نفر از کارکنان سازمان پسماند، پخت ۱۰ هزار پرس غذا و اطعام نیازمندان، برپایی موکب‌های پذیرایی در ایام‌الله ملی و مذهبی در ساختمان مرکزی (شهید قاسم سلیمانی) شهرداری شیراز، اختصاص ۱۰ نقطه از مکان‌های سطح شهر به قرارگاه احمدبن موسی(ع) جهت استقرار گروه‌های جهادی از دیگر فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج شهدای ادارات کل شهرداری شیراز بوده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز به‌منظور تکریم شهروندی و پاسخگویی به درخواست و مطالبات مردمی بر برگزاری میز خدمت جهت تسهیل در امور مردم در سطح سازمان‌ها و ادارات و مناطق شهرداری اشاره و عنوان کرد: راه‌اندازی اردوی راهیان پیشرفت جهت بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری، هماهنگی جهت برگزاری هفتگی زیارت عاشورا در ساختمان شهید سلیمانی، ارائه نظر و بازدید در خصوص انتقال دارالرحمه به بهشت احمدی، آموزش ۱۰ نفر از کارکنان جهت هدایت پهپاد حسب نیاز شهرداری شیراز، برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی در مناطق شهرداری شیراز از دیگر فعالیت‌های این حوزه مقاومت بوده است.

وی گفت: همکاری بسیج در ستاد استقبال مردمی از ریاست جمهوری، تجلیل و دعوت از یک هزار نفر از کارکنان جانباز و فرزندان شهید در هفته دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز است.

این مقام ارشد در مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز دیگر فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز را تشریح و تصریح کرد: همایش بسیجیان حوزه مقاومت در سالن شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، برگزاری هفته دفاع مقدس در ساختمان شهید سلیمانی، هماهنگی بین سپاه و شهرداری جهت اجرای طرح محرومیت‌زدایی، برپایی موکب در کربلای معلی و شلمچه، برپایی موکب راهیان اربعین در بولوار مدرس به با همکاری معاونت فرهنگی خانواده سپاه فجر و اعزام خانواده‌های شهدای شهرداری به مشهد مقدس، برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت مراسم شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ، تقدیر و تجلیل از سردار ظهراب قنبری فرمانده  لشکر ۱۹ فجر به مناسبت روز مدافعین حرم، برگزاری جشن‌های بزرگ مردمی با هماهنگی قرارگاه احمد بن موسی، راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز در بسیج شهرداری شیراز و اعزام کاروان راهیان نور به مرقد حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

قائم‌مقام شهردار شیراز با بیان اینکه شهرداری شیراز در راستای لبیک به فرموده رهبر معظم انقلاب خدمات‌رسانی و ایجاد امیدآفرینی را سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه شهری باهمت شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلان‌شهر در دهه فجر در دستور کار قرار دارد.

آنچه امروز مقاومت غزه را پایدار کرده، فرهنگ بسیج است

فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه فجر فارس نیز در این نشست هفته بسیج را فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان جلوه‌های مقاومت و مظلومیت مردم غزه ذکر و تصریح کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان جلوه‌های مقاومت مردم غزه است.

عليرضا جاماسب با بیان اینکه در جریان غزه عبرت‌های فراوانی برای جامعه جهانی وجود دارد، گفت: باوجود وقایع تلخ در این منطقه اما مردم در برابر ظالم مقاومت می‌کنند و آنچه امروز مقاومت غزه را پایدار کرده، فرهنگ بسیج است.

او در ادامه با بیان اینکه بسیج پرچم‌دار تفکر امامین انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز تفکر فراگیر بسیج مایه اقتدار و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

فرمانده حفاظت اطلاعات سپاه فجر فارس همچنین از حرکت روبه‌جلو و امیدآفرینی مجموعه شهرداری شیراز و حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری در امیدآفرینی و خدمات‌رسانی تقدیر کرد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس نیز که در این جلسه بسیج را به‌عنوان فرصتی برای انتقال تفکر و فرهنگی بسیجی به آحاد جامعه می‌دانست، تصریح کرد: بسیج تبلور جوهره حرکت شیفتگان انقلابی است که دل در گروی انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن دارند.

تقدیر از فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز درراستای رویکرد سه‌گانه جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی

شهرام قاسمی فرهنگ بسیج را فرهنگی فراگیر دانست و گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی برگرفته از مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه امامین انقلاب است که ایمان، تلاش مخلصانه، هوشیاری در شناخت دشمن، بصیرت از آن سرچشمه می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فراگیری تفکر بسیج را در چند دهه انقلاب اسلامی دیده‌ایم  و امروز در گام دوم انقلاب نیز شاهد فراگیری این تفکر فرهنگ هستیم و گفت: امروز اعجاز این شجره طیبه و امتداد آن را در گروه‌های مقاومت منطقه و دیگر نقاط عالم می‌بینم.

او که کارکرد بسیج شهرداری شیراز را در راستای امیدآفرینی ذکر می‌کرد، از مجموعه فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز درراستای رویکرد سه‌گانه جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی تقدیر و بر حرکت در همین مسیر تأکید کرد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما