۰
plusresetminus
سپاه فجر استان:

بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت ۵ آذر

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۷
بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت ۵ آذر سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین .
بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت ۵ آذر
به گزارش حافظ خبر، وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ ( قصص.۵)

"و اراده ما بر این قرار گرفته است که به مستضعفین نعمت بخشیم و آن‌ها را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم"

«بسیج» یک نهاد انقلابی و مردمی است که برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار با فرمان امام خمینی (ره) و مشارکت گسترده مردم شکل گرفت. بسیجیان با وقوع جنگ تحمیلی توسط صدام و حمایت‌های همه‌جانبه‌ای که برخی دولت‌ها از آن ستمگر دوران داشتند، راهی میدان‌های نبرد شدند و با تدبیر و حماسه توانستند دشمنان اسلام و ایران را منکوب نمایند.
بسیج در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی به‌عنوان مکتبی‌ترین، مردمی‌ترین و کارآمدترین نیروی مقاومت در جهان، بااقتدار و پیروی از ولایت مطلقه فقیه با پیمودن صراط مستقیم انقلاب اسلامی به انجام رسالت الهی خویش مشغول بوده و در سال‌های اخیر با اهدای شهدای گرانقدر و والامقام به اوج اقتدار و بالندگی رسیده و به الگوی نیروهای مقاومت اسلامی جهان تبدیل شده است. امروز آثار و برکات بسیج در سراسر میهن اسلامی، کشورهای منطقه و حتی جای‌جای جهان مشهود گشته و به بارقه امید مستضعفان جهان و کابوس سران استکبار جهانی مبدل شده است. اکنون نام مقدس بسیج بر قله‌های ایثار و شهادت، درخشیده و نور امید را بر قلب مبارزان راستین و آزادی‌خواهان جهان تابانده و لرزه بر پیکره بی‌جان استکبار جهانی افکنده است.
بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است و امروز که نظام مقدس‌مان هدف تهاجم گسترده اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی بوده و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیج، باید ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود. دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش آفرینی در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی، مشارکت در رشد و توسعه همه جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و نفوذ بی امان دشمن و دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) و کشور، همه و همه نشان از عمق تفکر انقلابی، بصیرت ولایی، اراده خلل ناپذیر و اقدام عاشورایی و به موقع بسیجیان است که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده و همگی جمله در این نهاد انقلابی و مردمی گرد آمده است.
امروزه با توجه به نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به ویژه در محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و نیز مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی، بر همگان روشن شده که بسیج، نهادی مسئولیت‌پذیر و راهگشا در پیشرفت کشور برای عبور از گردنه‌های سخت، جنگ نرم به ویژه تهاجم همه جانبه و ترکیبی دشمنان نظام اسلامی است.

سپاه فجر ضمن تبریک فرارسیدن ۵ آذر ماه سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین  به بسیجیان ولایتمدار استان فارس و محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در حق مردم مظلوم فلسطین، اعلام می دارد پیروزی بزرگ در انتظار محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما