۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

اقدامات شهرداری شیراز در حوزه‌های مختلف حاصل تفکر بسیجی است 

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۵
 رئیس سازمان بسیج مهندسين عمران و معماری سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با شهردار کلان‌شهر شیراز گفت: اقدامات شهرداری این کلان‌شهر در حوزه‌های مختلف حاصل تفکر بسیجی است. 
اقدامات شهرداری شیراز در حوزه‌های مختلف حاصل تفکر بسیجی است 
به گزارش حافظ خبر، رئيس سازمان بسيج مهندسين عمران و معماری كشور در دیدار با شهردار شیراز، اقدامات شهرداری شیراز در حوزه‌های مختلف حاصل تفکر بسیجی دانست و اظهار کرد: سلامت مدیریت به‌عنوان بهترين سياست در امور اجرایی به ويژه شهرداری است كه هم عزت نفس مي‌دهد و هم موجب تسريع در پيشرفت كار می‌شود و رضایتمندی را ایجاد می‌کند.

محسن قنادزاده تصریح کرد: خوشبختانه در دولت سيزدهم، سازمان بسيج مهندسين عمران و معماری كشور ارتباط خوبی با مجموعه شهرداری‌ها برقرار كرده است.

وی همچنین با اشاره به ظرفيت بسيج مهندسین، گفت: از آنجا كه جامعه هدف ما كاملا تخصصی است، شاهد بسترسازی ‌ خوبی هستيم و‌ جامعه مهندسين هم متناسب با رشد علمی كشور در حال رشد است.
 
قنادزاده خواستار حمايت از مهندسان شد و گفت: نوآوری و ايده مهندسان در همه اركان كمک‌كننده است.
 
وی همچنین رفع محروميت به‌ويژه در روستاها و احيای بافت‌های فرسوده را دو مأموريت بسيج مهندسين عمران و‌ معماری ذکر و بیان کرد: هشت كارگروه تخصصی در سازمان متبوع شكل گرفته که کارگروه آب، مديريت بحران، مديريت شهری، محيط زيست، حمل‌ونقل، مسكن و نظام مهندسی از جمله آنهاست.

تفکر انقلابی و بسیجی در شهرداری شیراز موجب تسریع در اجرای پروژه‌ها شده است

شهردار کلان‌شهر شیراز نيز در اين ديدار با تصریح بر تفکر و فرهنگ بسيجی اظهار کرد: تفکر و فرهنگ بسيجی پیشرفت در همه امور را به دنبال دارد.
 
محمدحسن اسدی با بيان اينكه امروز بسيج به یک بسيج تنومند، علمی و مقتدر ارتقا يافته و در ساير اقشار نيز شاهد حضور بسيجيان هستیم، گفت: بسیج نماد ايستادگی و صبر و مقاومت است. 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شهرداری شیراز با وجود شرایط سخت، حجم قابل توجهی از پروژه‌ها را دنبال می‌كند كه اگر روحيه و تفکر انقلابی و بسيجي در بدنه این مجموعه حاکم نبود، اين مهم رخ نمی‌داد. 
 
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز ادامه داد: امروز در شهرداری شيراز حتی یک پروژه نيمه تعطيل وجود ندارد و همین امر موجب رضايتمندی و اعتماد دو سويه در سطح شهر شده است كه البته حاصل تلاش شبانه‌روزی است. 
 
وی با بیان اینکه شهرداری شيراز تعامل و هماهنگی خوبی با نهادها و دستگاه‌های اجرايی و نظارتی برقرار كرده است، عنوان کرد: شهرداری امروز يك افق ميان مدت تا سال ۱۴۰۴ تعریف کرده که برای تحقق اين افق هم گام‌های مطلوبی برداشته است.

شهرداری شيراز جلوه حضور مهندسين بسيجی در عرصه‌های مختلف است
رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس نیز در این جلسه با تصریح بر این نکته که شهرداری شيراز جلوه حضور مهندسين بسيجی در عرصه‌های مختلف است، گفت: مديريت شهری شیراز در دوره فعلی بسترسازی خوبی برای مهندسان داشته و امید است آمار مهندسان در بدنه شهرداری شيراز افزايش يابد. 
 
نیما زارع با تاکید بر اینکه هر كجا نيروهای متخصص وارد كار شده‌اند با كمترين هزينه بهترين كار را تحويل داده‌اند، خواستار استفاده بيشتر از ظرفيت مهندسين بسيجی و متعهد شد.
 
بيشترين تعداد پروژه‌های عمرانی در حال اجرا مربوط به كلان‌شهر شيراز است 

قائم‌مقام شهردار شيراز نيز در این جلسه بیان کرد: شيراز از دیرباز در حوزه مهندسی و فنی در زمره شهرهای پيشرو در كشور بوده و از سال‌های دور ارتباط قوی و محكمی در حوزه مهندسی شهر با شهرداری برقرار شده است.
 
آرش فرج‌زاده ادامه داد: بيش از ٣٠ سال است كه همه ساختمان‌ها و مستحدثات كلان‌شهر شيراز بر مبنای مقررات ساختمان، آيين‌نامه هاو ... پایه‌ریزی شده است و اين مهم نشان از درايت شهرداری و حوزه مهندسی است.
 
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با اشاره به وجود بالغ بر ۴۳ هزار مهندس در استان فارس كه اغلب آنها بسیجی هستند، عنوان کرد: سه هزار بسيجی نيز در شهرداری شيراز داريم كه ٣٠ درصد از آنها در حوزه شهرسازی و مهندسی تحصيل كرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه امروز شهرداری شیراز با تکنولوژی روز در حال اجرای پروژه‌های عمرانی است، گفت: پل كابلی ولی‌عصر(عج) با فناوری روز ساخته شده و خطوط ۲ و‌ ۳ مترو شیراز و همچنین زيرگذر گويم كه كمک كننده به اتصال آزادراه شيراز اصفهان است، هم با تکنولوژی روز در حال اجرا هستند.

قائم‌مقام شهردار شیراز با اشاره به افتتاح ۲۰ هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۳۰ هزار و ۴۳۵ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی، مجموع ارزش ریالی این پروژه‌ها را ۵۰ هزار و ۷۹۸ میلیارد تومان اعلام و آنها را تشریح کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما