۰
plusresetminus
جهاد دانشگاهی فارس :

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۸
مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس در دانشگاه شیراز آغاز شد.
آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در فارس
به گزارش حافظ خبر،  رئیس جهاددانشگاهی فارس  امروز، 6 آذرماه در حاشیه مراسم آغاز به‌کار دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی این استان، گفت: در این دوره از مسابقات، شاهد رشد چشمگیر حضور گروه‌های دانشجویی از دانشگا‌ه‌های مختلف استان هستیم.
امیرحسین استقلال با یادآوری اینکه مسابقات مناظره دانشجویی، یکی از رویدادهای دارای سابقه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی محسوب می‌شود، افزود: این دوره از مسابقات در فارس با حضور ۳۵ گروه از ۷ دانشگاه استان فارس از امروز آغاز به کار کرد.
وی با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات طی ۶ روز برگزار می‌شود، گفت: مناظرات دانشجویی در محل تالار فجر دانشگاه شیراز و در هر روز  بیش از ۶ مسابقه مناظره برگزار می‌شود.
رئیس جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه داوری این مسابقات را اعضای هیئت علمی جهاددانشگاهی و دانشگاه‌های شیراز انجام می‌دهند، افزود: در این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره قبل شاهد رشد بیش از ۴۰۰ درصدی تعداد گروه‌های دانشجویی هستیم.
استقلال همچنین گفت: در این رویداد گروه‌های مناظره کننده پیرامون گزاره‌هایی در محورهای سیاسی، ویژه انتخابات مجلس، مباحث اقتصادی، فرهنگی و... به بحث و مناظره خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه در پایان این رقابت‌ها، ۳ گروه برتر و یک گروه اخلاق مشخص و فینالیست‌ها به مرحله کشوری راه خواهند یافت، گفت: سال گذشته ۸ گروه در مرحله استانی فارس شرکت و تیم برتر استانی در مرحله منطقه‌ای نیز رتبه نخست را کسب کرد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما