۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز: 

تفکر بسیجی به برکت انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا صادر شده است

تاریخ انتشارسه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۹
فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز، بدنه بسیج را مردمی ترین انقلاب در دنیا دانست و گفت: تفکر بسیجی به برکت انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا صادر ودر حال گسترش است. 
تفکر بسیجی به برکت انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا صادر شده است
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ عباس قرهخانی در همایش بسیج قدرت عمومی که به همت بسیجیان پایگاه مقاومت شهید مقدسی برادران و امام موسی کاظم علیه السلام خواهران، حوزه سلمان و کوثر ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز برگزار شد، ضمن تبریک گرامیداشت هفته بابرکت بسیج، سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام رحمت الله علیه را بزرگترین و با عظمت‌ترین تاریخ انقلاب یاد کرد و گفت: بزرگترین افتخار بسیج و  بسیجیان این است که در همه برهه ها از انقلاب دفاع کرده و پای نظام و ارزشهای انقلاب اسلامی ایستادگی می کنند. 
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، با توجه به شهادت بزرگ بانوی اسلام، حضرت زهرا سلام الله  علیها را بزرگ مدافع ولایی و الگوی زنان عالم دانست و خاطر نشان شد: تقارن هفته بسیج با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نقطه عطفی شد تا ضمن یادآوری دوران دفاع مقدس یادی کنیم از شهدای انقلاب اسلامی و همه شهدای بسیجی که اگر فداکاری و ایثار شهدا  نبود الان تفکر بسیج در اقصی نقاط جهان تلألو نداشت.
وی در ادامه‌ با بیان این که در این برهه  گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جهان در حال گسترش یافتن است، ابراز داشت: به برکت انقلاب اسلامی تفکر بسیجی و گسترش اسلام ناب محمدی در همه اقصی نقاط جهان در حال پیشروی است.
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیرازبه معنای واقعی کلمه بسیج اشاره داشت و تفکر بسیجی را تاسی از روش و منش حضرت زهرا و توسل به بانوی بزرگ اسلام را رمز موفقیت رزمندگان اسلام و دانشمندان هسته ای و موشکی دانست و گفت: اگر اسراییل امروز از موشک و پهپادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمناک است و هر لحظه بدن هایشان از  پیشرفت و تکنولوژی  این نظام به لرزه می افتد، به خاطر فداکاری امثال طهرانی مقدم ها بوده که با رمز یا زهرا و توسل به حضرت صدیقه طاهره در پیشبرد اهداف نظام تلاش مضاعف داشتند.
وی در ادامه به کودکان و زنان مظلوم غزه اشاره کرد و با بیان اینکه اسراییل توان رویارویی با جبهه مقاومت را ندارد لذا با بمب های فسفری که از سوی آمریکای جنایت کار به دست رژیم منحوس صهیونیستی می رسد، زنان و کودکان غزه  را به خاک و خون می کشد، افزود: کودکان و زنان غزه در زمین جغرافیایی اسلام در حال جنگ هستند و با پیروزی قطعی از این جنگ و جنگ های  آینده سربلند و با افتخار بیرون خواهند آمد چرا که کسی توان یارای مقابله با اسلام و تفکر اسلامی را نداشته و  وعده حق الهی، بزودی انشاالله محقق خواهد شد. در پایان از خواهران و برادران پایگاه شهید مقدسی و امام موسی کاظم علیه السلام تقدیر به عمل آمد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما