۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز:

اگر ایران امنیت دارد به دلیل وجود با برکت بسیج و  بسیجی ها است                             

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز،امنیت را مرهون تلاش و زحمات بسیجیان دانست و گفت:اگر ایران امنیت دارد به دلیل وجود با برکت بسیج وبسیجی ها است.
اگر ایران امنیت دارد به دلیل وجود با برکت بسیج و  بسیجی ها است                             
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ عباس قره‌خانی در همایش اقتدار بسیجیان حوزه فاطمیون که با موضوع دانا شو، توانا شو با حضور ۳۰۰ نفر از بسیجیان پایگاه در دانشگاه پردیس فرهنگیان برگزار شد، با بیان اینکه ما بسیجی ها بسیجی شده ایم که انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانیم،گفت: بسیجی ها باید برای ظهور، زمینه حکومت امام زمان (عج)  و منجی عالم بشریت را آماده کنند.
وی با تصریح اینکه انقلاب اسلامی ،انقلاب پرکردن شکم ها نیست و نخواهد بود افزود:ملت ایران در زمان قاجار و چند صد سال با پفک نمکی هایی که دشمن برایشان مشخص کرده بود دهانشان را می بست و در همه حال سکوت می کردند.
قره خانی با تصریح اینکه ما به عنوان یک بسیجی باید به وعده خدا معتقد باشیم  و برای پیروزی حق علیه باطل  جهاد کنیم،یادآور شد:در راه خداوند کار کردن و جهاد کردن استقامت و امتحان پس دادن می خواهد.
فرمانده سپاه احمد ابن موسی (ع) بیان کرد:بسیجی ها در همه عرصه ها به عنوان جهاد گر باید حضور داشته باشند تا عدالت را برقرار و جامعه را سالم نگه دارند همچنین کسانی  هستند که همیشه باید از وجود خود بگذرند تا این انقلاب همیشه پا برجا بماند  و  کسی جز بسیجی ها نمیتوانند از وجود خود بگذرند.
وی خطاب به بسیجی ها اضافه کرد:اگر ایران امنیت دارد و مردم مظلوم فلسطین را حمایت معنوی می کند به خاطر وجود شما بسیجی ها است و شما باید بسیجی بمانید و بدانید که مردم و کودکان غزه در خط مقدم درحال جنگیدن و جان دادن هستند.
قره خانی با بیان اینکه مردم غزه به امید اینکه انقلاب اسلامی به رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی و در آن لحظه طلایی بسیجی های ایران که در همه نقاط انقلاب فعال هستند فریاد رس ما خواهند بود ابراز امیدواری کرد و گفت: رژیم منحوس صهیونیستی آن قدر زبون و پست هست که با یک گردان از جبهه مقاومت شکست می خورد.
فرمانده سپاه احمد ابن موسی (ع) شیراز با اشاره به اینکه مهم تکلیف بسیجی ها این است که حرم و کشورشان ایران را حفظ و نگهداری کنند،بیان کرد:اسرائیل و دشمن تلاش میکند که ایران که به عنوان حرم اصلی انقلاب اسلامی است را از درون نابود کند اما به برکت وجودبسیجی ها این اتفاق منجر به شکست آن‌ها خواهد شد.
وی تصریح کرد:بسیجی بودن با نشستن تعارض دارد و شما بسیجی ها دست در دست با ولایت همگام با انقلابمان آماده شوید و برای ظهور امام زمان (عج) نقش داشته باشد.
در پایان از فرماندهان پایگاه های فعال همچنین از ۴۵نفر از فعالان قرآنی نیز با لوح سپاس و هدایا تقدیر به عمل آمد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۸۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما