۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز خبر داد؛

ورود ۵ دستگاه خودرو ون جدید ویژه توان‌خواهان و معلولین

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۶
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز با تبریک روز جهانی معلولین (توان‌خواهان) از ورود ۵ دستگاه خودرو ون جدید به ناوگان حمل‌ونقل برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه معلولین شیراز خبر داد.
ورود ۵ دستگاه خودرو ون جدید ویژه توان‌خواهان و معلولین
به گزارش حافظ خبر،  پیمان باباخانی با تبریک روز جهانی معلولین (توان‌خواهان) از ورود ۵ دستگاه خودرو ون جدید به ناوگان حمل‌ونقل برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه معلولین شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری ۵ دستگاه خودرو دیگر به شبکه خدمات رسان ویژه توان‌خواهان افزوده می‌شود.

وی افزود: این خودروها در حال حاضر تحویل سازمان شده و تا دو ماه آینده مناسب‌سازی و تجهیز لازم نیز انجام و در خدمت توان‌خواهان گران‌قدر خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز ضمن اعلام همکاری و تعامل صمیمانه با اداره بهزیستی شهرستان شیراز بیان کرد: با ورود خودروهای جدید تعداد خودروهای ویژه معلولین به ۱۰ دستگاه افزوده خواهد شد و در برنامه‌ریزی بودجه سال آینده نیز ۵ دستگاه دیگر مدنظر بوده تا تعداد خودروهای مناسب‌سازی شده به ۱۵ دستگاه ارتقا یافته و ارائه خدمات حمل‌ونقل درون‌شهری به این قشر شریف و ارزشمند با کیفیت و کمیت بالاتری انجام شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما