۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

زندگی توان‌خواهان با کلیدواژه‌های استقامت و صبر مزین شده است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۰
شهردار کلان‌شهر شیراز طی پیامی با تبریک ۱۲ آذر روز جهانی معلولان گفت: زندگی توان‌خواهان با کلیدواژه‌های استقامت و صبر مزین شده است و آن‌ها به‌درستی نشان داده‌اند که می‌توان با اتکا به خداوند متعال موفق بود و با توکل به ناخدای هستی، سکان زندگی را حتی باوجود محدودیت‌های جسمی به‌پیش راند.
زندگی توان‌خواهان با کلیدواژه‌های استقامت و صبر مزین شده است
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی طی پیامی ۱۲ آذر روز جهانی معلولان را تبریک و اظهار کرد: زندگی توان‌خواهان با کلیدواژه‌های استقامت و صبر مزین شده است و آن‌ها به‌درستی نشان داده‌اند که می‌توان با اتکا به خداوند متعال موفق بود و با توکل به ناخدای هستی، سکان زندگی را حتی باوجود محدودیت‌های جسمی به‌پیش راند و به همگان اعلام کرد که این بزرگی روح و فکر است که زندگی را می‌سازد و جهان، جهان خواستن و توانستن است.

 متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا

جهان معلولان و توان‌خواهان، دنیای بلندهمتانی است که طرحی نو در زندگی کردن درانداخته‌اند و چراغ راه زندگی را باتدبیر برای فائق آمدن بر محدودیت‌ها روشن کرده‌اند، فانوسی از پشتکار و امید برافروخته‌اند برای گذر از امروز و رسیدن به فردای روشن.

زندگی توان‌خواهان با کلیدواژه‌های استقامت و صبر مزین شده است و آن‌ها به‌درستی نشان داده‌اند که می‌توان با اتکا به خداوند متعال موفق بود و با توکل به ناخدای هستی، سکان زندگی را حتی باوجود محدودیت‌های جسمی به‌پیش راند و به همگان اعلام کرد که این بزرگی روح و فکر است که زندگی را می‌سازد و جهان، جهان خواستن و توانستن است.

این‌جانب ۱۲ آذر روز جهانی معلولان را به این عزیزان و خانواده‌های محترمشان تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم که به آن‌ها سلامتی و سرافرازی اعطاکند.

محمدحسن اسدی
شهردار شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما