۰
plusresetminus
شرکت آبفا شیراز:

راه‌اندازی شناسه تائید خدمت‌رسانی در آبفا شیراز 

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۲
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: جهت ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی مردم برای نخستین بار در سطح شرکت‌های آب و فاضلاب کشور، در کلان‌شهر شیراز فرآیندی به نام شناسه خدمت‌رسانی راه‌اندازی شده است. 
راه‌اندازی شناسه تائید خدمت‌رسانی در آبفا شیراز 
به گزارش حافظ خبر،  بهمن بهروزی افزود: پس از اجرایی شدن و به‌کارگیری سیستم CRM در سامانه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان، جهت ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و افزایش رضایتمندی مردم در کلان‌شهر شیراز شناسه تائید خدمت‌رسانی با بهره‌گیری از علم و تکنولوژی انجام شد. 

وی راه‌اندازی شناسه تائید خدمت‌رسانی را خدمتی دیگر از حوزه CRM اعلام کرد و ابراز داشت: این پروژه یکی از 11 پروژه‌ی مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور می‌باشد. 

وی خاطرنشان کرد: ارسال شناسه چندرقمی یکتا بعد از اتمام خدمت درخواست شده به شماره همراه متقاضی و ارائه آن از سوی مشترک و در صورت پایان کار و جلب رضایت مشترک، اطلاع رسانی کمیت و کیفیت خدمت ارائه‌شده به مسئول اکیپ‌های امداد، از جمله خدمات این سیستم است. 

 بهروزی اذعان داشت: این روند نمونه بارز نظارت آنی تا اتمام کار می باشد و از این طریق می‌توان زمان حضور را بصورت لحظه ای کنترل و اطلاع رسانی نمود و از هدر رفتن توان نیروی انسانی و هزینه‌های صورت گرفته جلوگیری کرد و درنهایت به افزایش راندمان ارائه خدمت به مشترکین منجر می‌شود. 

 مدیرعامل آبفا شیراز ابراز کرد: این پروژه مبنایی برای ارزیابی پیمانکاران در بخش خدمات فوریتی می‌باشد که به‌زودی در خدمات غیر فوریتی نیز بکار گرفته خواهد شد. 

 وی گفت: درخواست‌هایی که بدون گواهی پایان کار در سیستم باقی بماند مورد پایش، بررسی و تحلیل واقع خواهد شد و با توجه به گزارش ثبت‌شده می‌توان عملکرد کلی پیمانکار در طول قرارداد را ارزیابی نمود.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما