۰
plusresetminus
دیدار مشترک مدیریت شهری و بانک شهر :

پیگیری تأمين بیش از ۱۰۰ دستگاه واگن برای خطوط ریلی شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳
مدیرعامل بانک شهر به اتفاق هیئت همراه در دیدار با مدیریت شهری کلان‌شهر شيراز، با تأکید بر تعامل مثبت شهرداری و بانک شهر برای ادامه همکاری فی‌مابین گفت: برای تأمين بیش از ۱۰۰ دستگاه واگن برای خطوط ریلی  کلان‌شهر شیراز با عاملیت بانک شهر پیگیری خواهیم کرد.
پیگیری تأمين بیش از ۱۰۰ دستگاه واگن برای خطوط ریلی شیراز
به گزارش حافظ خبر،  مدیرعامل بانک شهر به اتفاق هیئت همراه در دیدار با مدیریت شهری کلان‌شهر شيراز بر تعامل مثبت شهرداری و بانک شهر برای ادامه همکاری فی‌مابین تأکید کرد.

سید محمدمهدی احمدی گفت: با رفتار عادلانه‌ای که شهرداری شیراز داشته است، سعی کرده‌ایم که در حوزه بانکی بهترین سرویس‌ها را برای تزریق مالی به پروژه‌های مدیریت شهری داشته باشیم.

وی درباره تخصیص اعتبار در خصوص مترو شیراز افزود:  بانک شهر دغدغه این موضوع را دارد و امید است در این زمینه شهر شیراز سهم خوبی را دریافت کند.

احمدی بیان کرد: برای تأمين بیش از ۱۰۰ دستگاه واگن برای خطوط ریلی  کلان‌شهر شیراز با عاملیت بانک شهر پیگیری خواهیم کرد.

سید ابراهیم حسینی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز ابراز امیدواری کرد: همکاری بانک شهر و شهرداری شیراز استمرار داشته باشد و شورای اسلامی شهر در این زمینه تسهیل‌گر و یاری کننده خواهد بود.

 شهردار کلان‌شهر شیراز نیز گفت: شهرداری شیراز همواره همراه بانک شهر بوده است و خوشبختانه وضعیت این بانک‌ خیلی خوب است.

محمدحسن اسدی افزود: ارتباط بانک شهر با شهرداری‌ها که سهام‌دار هستند، ارتباطی مثال‌زدنی است.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با اشاره به عملکرد خوب بانک شهر در ارتباط با شهرداری گفت: در حوزه حمل‌ونقل عمومی نیز هزار دستگاه تاکسی با عاملیت بانک شهر به زودی وارد شیراز می‌شود.

وی افزود: همچنین با عاملیت بانک شهر در فروش اوراق مشارکت در موارد مختلف مانند خرید مصالح و... همکاری داشتیم و از روز اول که شروع کردیم تا الان این همکاری ادامه دارد.

بنابه اظهار وی؛ براساس برنامه‌ریزی‌ها نزدیک به یک سوم طرح ها محقق شده است و مابقی نیز محقق خواهد شد.

شهردار شیراز بیان کرد: عملکرد شهرداری در حوزه های مختلف عمرانی نیز نشان از تلاش است و درحالی با بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی شهر را تحویل گرفتیم، امروز رشد ۴۰۰ درصدی یافته است.

اسدی ادامه داد: در شهر شیراز براساس بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومان کار عمرانی انجام می‌دهیم و اجرای پروژه‌ها با همراهی بانک شهر بوده است.

وی بیان کرد: با حجم کار بالا در کلانشهرها  امروز نتایج خوبی از همکاری با بانک شهر حاصل شده است.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما