۰
plusresetminus
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس

برگزاری دومین رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۵
برپایی چنین رویدادی‌ جهت معرفی مجموعه فعالیت ها و نوآوری های علمی، صنفی و صنعتی در کشور مهم تلقی می شود.
برگزاری دومین رویداد نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲
یه گزارش حافظ خبر، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با تاکید بر استراتژی و تدوین سلسله برنامه ریزی های مدون جهت توسعه فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و دانش بنیان در راستای (رشد تولید و مهارم تورم) تحقق شعار ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: حضور واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی و تجاری استان فارس در دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲ با محوریت دانش و فناوری و با اهداف معرفی کالاها، محصولات، میزان پتانسیل، ظرفیت و قابلیت های لازم در تولید نیازمندی های روز دنیا و رقابت تنگاتنگ با سایر کشورهای دنیا بسیار حائز اهمیت است. 
 حمیدرضا ایزدی با تاکید بر اینکه شرکت ‌های دانش بنیان و بخش خصوصی در این نمایشگاه به خوبی حاضر شوندافزود: معرفی و در معرض دید علاقمندان، دانشگاهیان، متخصصین و فعالان اقتصادی و تولیدی قراردادن مجموعه فعالیت ها، نوآوری های علمی، صنفی و صنعتی با برپایی چنین رویدادی‌، در کشور مهم تلقی می شود.
وی ادامه داد: برگزاری این رویداد به عنوان فرصتی مغتنم برای حوزه تولید، صنعت، معدن و تجارت است، تا دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید قرار دهند.
دومین رویداد نمایشگاهی بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۲، به مدت ۳ روز در روزهای ۳ الی ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما