۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

سردار شهید استوار همه عمر مبارک خود را وقف انقلاب اسلامی و تبعیت از امامین انقلاب کرد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۴
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) در بازدید از بزرگراه سردار شهید استوار، با تقدیر از شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز بابت اجرای هوشمندانه این پروژه و نامگذاری آن‌ به نام مبارک این شهید والامقام، گفت: امروز شخصیت سردار شهید استوار مایه مباهات همه مردم دیار ما هست.
سردار شهید استوار همه عمر مبارک خود را وقف انقلاب اسلامی و تبعیت از امامین انقلاب کرد
به گزارش حافظ خبر، سردار غلامحسین غیب‌پرور در بازدید از بزرگراه سردار شهید استوار، از شهرداری و شورای اسلامی شیراز بابت اجرای هوشمندانه این پروژه و نامگذاری آن‌ به نام مبارک این شهید والامقام تقدیر کرد و گفت: سردار شهید استوار تنها معرف مردم شهر و‌ دیار ما نیست که در تمام ایران اسلامی، سوریه و محور مقاومت نام ایشان می‌درخشد و در واقع امروز شخصیت ایشان مایه مباهات همه مردم دیار ما هست.

وی ادامه داد: سردار سرلشکر شهید رسول استوار محمود آبادی همه عمر مبارک خود را وقف انقلاب اسلامی و تبعیت از امامین انقلاب کرد و شهردار فهیم و‌ عالم شیراز و شورای اسلامی این کلان‌شهر هم با نکته سنجی نامگذاری این پروژه تاثیرگذار بزرگراهی را به نام ایشان انجام دادند.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: شیراز به‌عنوان یک کلان‌شهر استحقاق توسعه شهری را دارد و این پروژه یک خدمت بزرگی به عامه مردم شیراز به ویژه شرق این کلان‌شهر و رفع گره ترافیکی این منطقه است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) همچنین از فرمانده سپاه فجر فارس که در همه عرصه‌ها موفق و‌ طلایه‌دار هستند نیز تقدیر کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما