۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

سردار شهید استوار محبوب همه مردم ایران، محور مقاومت و آزادیخواهان منطقه است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸
شهردار شیراز با بیان اینکه بزرگراه سردار شهید استوار محمود آبادی به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر در حلقه ترافیکی شرق شیراز تعریف شده و طی سال‌های گذشته کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، گفت: این پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
سردار شهید استوار محبوب همه مردم ایران، محور مقاومت و آزادیخواهان منطقه است
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی در جریان بازدید از پروژه بزرگراهی شهید استوار محمودآبادی که در آستانه سومین سالگرد شهادت این شهید والامقام انجام شد، گفت: امروز پنج‌شنبه مراسم سومین سالگرد شهادت شهید استوار در حسینه عاشقان ثارالله شیراز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم به پاس بزرگداشت فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی برگزار شد، چرا که سردار شهید استوار محمودآبادی محبوب همه مردم ایران و محور مقاومت و  آزادیخواهان منطقه است و حداقل کاری که شهرداری شیراز می‌توانست انجام دهد، نامگذاری این بزرگراه به نام این شهید والا مقام بود.

شهردار کلان‌شهر شیراز ابراز امیدواری کرد که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

اسدی در خصوص مشخصات پروژه بزرگراه سردار شهید استوار محمود آبادی نیز عنوان کرد: این بزرگراه به طول ۵.۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر در حلقه ترافیکی شرق شیراز تعریف شده و طی سال‌های گذشته کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، با تلاش شبانه‌روزی شهرداران سابق و فعلی منطقه ۷، معاون فنی و عمرانی و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رسیده و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با اشاره به تملک ۱۰ هکتار اراضی مورد مسیر اجرای این پروژه با همکاری مالکان و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس، گفت: بزرگراه  سردار شهید استوار محمودآبادی از بولوار خلیج فارس به سمت بولوار ولایت آغاز و‌ به سمت بولوار اتحاد و نهایتا بولوار تخت جمشید و‌ نصر شرقی ادامه می‌یابد.

شهردار شیراز که شأن مدیران شهرداری را چیزی جز خدمات‌رسانی به مردم ۲ میلیونی این کلان‌شهر نمی‌داند، از حضور مقامات ملی، استانی، شهری و خانواده سردار شهید استوار تقدیر کرد.

اسدی همچنین از همه مردم شیراز برای حضور در سومین سالگرد شهید استوار دعوت کرد.

وی در پایان سخنانش با اعلام اینکه در دهه فجر امسال ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه شهری به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ‌زنی می‌شود، یادآور شد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری و هیئت‌دولت به فارس نیز ۶۲ پروژه به ارزش ۲۱ هزار و ۷۰۰  میلیارد تومان به افتتاح رسید و یا عملیات عمرانی آنها اغاز شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما