۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

انتصاب سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۴
شهردار شیراز طی حکمی روح اله خوشبخت را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این کلان‌شهر منصوب کرد.
انتصاب سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی طی حکمی روح اله خوشبخت را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این کلان‌شهر منصوب کرد.

شهردار شیراز در این حکم بر اجرای دقیق و به‌موقع مصوبات ابلاغی شورای اسلامی شهر شیراز، اجرای دقیق آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و ضوابط مربوطه، سیاست‌گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر نظافت شهر اعم از جمع آوری و حمل زباله و دفن و تبدیل آن، مسیل های شهری و هماهنگی در جهت آماده سازی و استفاده بهینه از آن ها همچنین نظارت بر حسن انجام امور شهر توسط مناطق شهرداری و برقراری تعامل سازنده با آن ها در جهت بهبود امور، نظارت بر سد معابر عمومی و مشاغل مزاحم شهری و شناسایی محل های ساخت و ساز خلاف تاکید کرده است.

 برنامه ریزی، نظارت و کنترل درخصوص مدیریت بحران شهری و تحقق شرایط ایمنی ساختمان ها در مقابل سوانح گوناگون(زلزله، آتش سوزی، سیل و ریزش)، نظارت بر گردش امور کمیسیون های ذیربط در امور اجرایی شهر، کمیسیون ایمنی اماکن عمومی و ستادهای اجرایی خدمات شهری، نظارت بر فعالیت های امور بهسازی محیطی و زیبا سازی شهری و شرکت در شورای مشورتی مربوطه، برنامه ریزی و سیاست گذاری در حوزه حفظ محیط زیست و مبارزه باآلاینده ها و خطرات زیست محیطی، سیاست گذاری و نظارت در زمنیه ایجاد و توسعه فضای سبز شهر شیراز و نظارت بر ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی  نیز از دیگر موارد حکم روح اله خوشبخت در کسوت سرپرستی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری شیراز است.

بر اساس این گزارش، پیش از این غلامرضا غلامی عهده دار این مسوولیت بود و روح اله خوشبخت نیز رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز را بر عهده داشت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۳۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما