۰
plusresetminus
سازمان صمت استان فارس:

همایش "سرمایه گذاری"فرصتی مناسب در ایجاد درآمدهای پایدار

تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۲
همایش "سرمایه گذاری"فرصتی مناسب در ایجاد درآمدهای پایدار است .
همایش "سرمایه گذاری"فرصتی مناسب در ایجاد درآمدهای پایدار
به گزارش حافظ خبر،   همزمان باهفتادو دومین سفر شهرستانی محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در شهرستان جهرم معاونین ایشان، با حضور محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم شریف شهرستانهای جهرم و خفر و نیز محمدمهدی فروردین نماینده مردم شریف فیروز آباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس، محمد حسن شعبانی فرماندار ویژه جهرم، حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر امام جمعه جهرم،
 روسای دستگاههای اجرایی استان و شهرستان، تشکلهای بخش خصوصی و سرمایه گذاران  ضمن نشست شورای اداری و میزملاقات مردمی  (میز خدمت) با مردم و سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی ورفع مسائل و مشکلات و اتخاذ تصمیم اجرایی، نیز سومین رویداد و همایش منطقه ای سرمایه گذاری با ارائه بسته های سرمایه گذاری ، و نمایشگاه توانمندیهای اقتصادی برگزارو روند ایجاد و توسعه زیرساخت های سرمایه گذاری در شهرستانهای خفر، کوار، فیروزآباد و خرامه باحضور فرمانداران این شهرستانها و با محوریت جهرم انجام و از تعدادی سرمایه گذاران توانمند با لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های رشد تولید و توسعه فعالیتهای اقتصادی بحث سرمایه گذاری است گفت: رویداد و همایش "سرمایه گذاری"فرصتی مناسب در ایجاد درآمدهای پایداراست که دراین راستا جهت دستیابی به این مهم ( ایجاد درآمد پایدار) برنامه ریزی، بررسی ، مطالعه و نیاز سنجی ضرورت دارد.
حمیدرضاایزدی گزارش داد: هم اکنون تعداد ۱۰۵ واحد فعال صنعتی  با اشتغال ۱۵۴۳ نفر در جهرم درحال فعالیت هستند.
ایزدی بیان کرد: در شهرستان جهرم تعداد ۱۵۳ جواز تاسیس با پیش بینی بیست و هشت هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۲۶۶۳ نفر اشتغال صادر شده است.
مدیرکل صمت فارس اظهارداشت: در این شهرستان تعداد ۱۳ معدن با ذخیره قطعی ۳۳ میلیون تن فعالیت دارد که اشتغال ۷۴ نفری را ایجاد نموده است. همچنین ۵ فقره پروانه اکتشاف و ۴ فقره گواهینامه کشف نیز صادر شده است.
وی ادامه داد: شهرستان جهرم دارای تعداد ۸۹۴۰ فقره صنوف تولیدی، توزیعی، خدماتی ، خدمات فنی همچنین تعداد ۲۸ اتحادیه و یک اتاق اصناف است.
کد مطلب : ۲۸۳۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما