۰
plusresetminus
استاندار فارس:

سرمایه گذاران با خیال راحت در فارس اقدام به سرمایه گذاری کنند

تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳
محمد هادی ایمانیه گفت: به سرمایه گذاران قول می دهیم در کنار آن ها باشیم و راه را برای فعالیت سرمایه گذاران هموار کنیم؛ برای کشور هیچ راهی به جز فعالیت اقتصادی و رفع موانع پیش روی آن ها وجود ندارد.
سرمایه گذاران با خیال راحت در فارس اقدام به سرمایه گذاری کنند
به گزارش حافظ خبر،  محمد هادی ایمانیه درسومین همایش منطقه ای سرمایه گذاری فارس در شهرستان جهرم که با حضور ایت الله دژکام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز ،نمایندگان شهرستان های جهرم فیروزآباد، خفر ، زرین دشت، فراشبند و خرامه در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل ادارات  استان فارس در شهرستان جهر م برگزار شد ضمن عرض ادب و ابراز ارادت خدمت مردمان سخت کوش، با اصالت و پرتلاش شهرستان جهرم، با اشاره به بازدید از نمایشگاه محصولات این شهرستان، گفت: شهرستان جهرم مردمانی هنرمند، خلاق و باهوش دارد.
 
استاندار فارس هدف از برگزاری این همایش را اعلام همراهی مدیریت ارشد استان و سایر مدیران کل استانی از سرمایه گذاران و تولید کنندگان عنوان کرد و خطاب به سرمایه گذاران  گفت: اگر چه ریشه زندگی ما مسائل فرهنگی و اعتقادی است، اما تا روبنای مباحث که همان مسأله اقتصاد و معیشت است درست نشود، مشکلات دیگر نیز برطرف نخواهد شد.
 
ایمانیه با ذکر اینکه به سرمایه گذاران قول میدهیم در کنار آنها  باشیم و راه را برای فعالیت سرمایه گذاران هموار کنیم  گفت:برای کشور هیچ راهی  بجر فعالیت اقتصادی و رفع موانع پیش روی آن‌ها وجود ندارد.
 
استاندار فارس، ایجاد اشتغال را وظیفه حاکمیت دانست  و بخشی از افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج را ناشی از نگرانی های اقتصادی جوانان در این زمینه عنوان کرد و اقدامات خلاقانه، مطابق با اقلیم استان را گره گشای مشکلات استان دانست و گفت: به زودی و با کشف میدانهای جدید انرژی در فارس و با سرمایه گذاری چهار مبلبارد دلاری  به عنوان استان اول انرژی از بوشهر پیشی میگیریم.
 
ایمانیه ضمن اینکه به فرماندار شهرستان جهرم تکلیف کرد بازارچه دائمی صنایع دستی در جهرم راه اندازی کند، گفت: شرایط باید به گونه ای باشد که هنرمندان صنایع دستی دغدغه فروش نداشته باشند؛ در سفر دوم هیات دولت به استان فارس مقرر شد بازارچه های دائمی صنایع دستی در سفارتخانه های ایران در کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین برخی دیگر از نقاط کشور ایجاد شود.
 
استاندار فارس بر ضرورت اصلاح نژاد محصولات زراعی و باغی تاکید کرد و گفت: با اصلاح نژاد می توانیم در مساحت و شرایط یکسان از محصولات بیشتری استفاده کنیم لذا جهرم می تواند در این زمینه یکی از مراکز اصلی و پیشرو باشد.
 
نماینده عالی دولت در فارس با ذکر این که بهره وری میتواند شاخص های اقتصادی را به شکل ویژه ای افزایش دهد  از سرمایه گذاران خواست تا با خیال راحت  در فارس اقدام به سرمایه گذاری کنند.
 
در پایان این همایش از فعالین بخش اقتصادی و نواوری تجلیل و دستگاه فن اور و تمام اتوماتیک تیراتور با کاربرد در صنایع و ازمایشگاههای فنی رونمایی شد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۳۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما