۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

بهره‌برداری از پروژه بزرگراه سردار شهید استوار در دهه فجر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز تکمیل بزرگراه سردار شهید استوار در مدت‌زمان کوتاه را یک گام بلند ارزیابی کرد و گفت: این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
بهره‌برداری از پروژه بزرگراه سردار شهید استوار در دهه فجر
به گزارش حافظ خبر،  یکصد و هشتمین جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز که در سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری برگزار شد، با بازدید از پروژه بزرگراهی سردار شهید استوار همراه بود، موارد فنی پروژه‌های این سازمان را موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

 رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز در این بازدید گفت: پروژه بزرگراه شهید استوار در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضا محمدیان ادامه داد: امروزه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مجری پروژه‌های بزرگ و تأثیرگذاری در سطح کلان‌شهر شیراز است که بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به‌پیش می‌روند.

وی عامل موفقیت سازمان عمران شهرداری شیراز را برخورداری از نیروهای مجرب، کارآمد و توانمند ارزیابی کرد و افزود: پیشرفت پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این مجموعه است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز تکمیل بزرگراه شهید استوار در مدت‌زمان کوتاه را یک گام بلند ارزیابی کرد و افزود: این پروژه در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
محمدیان با بیان اینکه در سال آینده سازمان عمران شهرداری شیراز با ماشین‌آلات جدید و به‌روز تجهیز می‌شود، اظهار کرد: با این سرمایه‌گذاری در تلاش هستیم تا شمار پروژه‌های شهرداری شیراز افزایش‌یافته و صرفه‌جویی قابل‌ملاحظه‌ای در زمان و مبالغ پروژه‌ها صورت گیرد.

به گفته رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز؛ پروژه‌هایی نظیر تقاطع غیرهمسطح قائم – رحمت، لوپ شهیدان فرصتیان، پل شهدای مهدی‌آباد و احداث بندهای کنترل سیلاب مسیل سعدی خرامه از مهم‌ترین طرح‌های بزرگ عمرانی هستند که به همت سازمان عمران شهرداری شیراز اجرایی می‌شوند.

 در ادامه این بازدید سخنگو و رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز بر تجهیز سازمان عمران شهرداری شیراز تأکید کرد.

سیده مریم حسینی با بیان اینکه کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز توجه ویژه‌ای به پروژه پل مهدی‌آباد دارد، اظهار کرد: یکی از مسائل در راستای اجرای این پروژه مربوط به جابجایی تأسیسات در بلوار چمران است که نیازمند هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها هستیم. 
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز با اشاره به این موضوع که پروژه‌ها بر اساس تأکید شهردار کلان‌شهر شیراز به‌صورت شبانه‌روزی دنبال می‌شوند، اظهار داشت: کارکنان خدوم سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری به موفقیت‌های زیادی در زمینه اجرای پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر و باکیفیت مطلوب دست‌یافته‌اند که این امر جز با تلاش جهادی محقق نمی‌شود.

علی حسین عباسی حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز را عامل اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌ها دانست و بیان داشت: تمامی توان خود را به کار می‌گیریم تا خللی در اجرای این پروژه‌های عمرانی پیش نیاید.

قابل‌ذکر است، پروژه بزرگراه شهید استوار به طول ۵/۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر در محور شرقی شیراز قرار دارد و با بهره‌برداری از آن شاهد کاهش بار ترافیکی از این منطقه مهم در کلان‌شهر شیراز هستیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما