۰
plusresetminus
بانک مهر ایران:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حامی رفع مشکلات اقتصادی مردم

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۱
امام جمعه شهرستان خرمبید گفت: حضور بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه ایرانی – اسلامی کمک شایانی به برطرف کردن مشکلات اقتصادی و مالی مردم می‌کند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حامی رفع مشکلات اقتصادی مردم
به گزارش حافظ خبر،  حجت‌الاسلام والمسلمین «عادل حاجی‌پور» مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس و امام جمعه شهرستان خرمبید، گفت: ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه از جمله وظایف شرعی است و باید از ظرفیت‌های این بانک برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه استفاده شود.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان فارس، بیان کرد: حضور بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهرستان خرمبید بارقه‌های امید در سطح شهرستان را به همراه داشته و افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قرارگاه امید مردم منطقه شده است.
امام جمعه شهرستان خرمبید عنوان کرد: نهاد امامان جمعه یک نهاد اجتماعی است که بی‌واسطه با اقشار مختلف مردم در ارتباط هستند و حضور بانک قرض‌الحسنه با هدف ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه ایرانی – اسلامی کمک شایانی به برطرف کردن مشکلات اقتصادی و مالی مردم می‌کند.
در ادامه این دیدار «بهزاد شمس‌الدینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس، گفت: حمایت دولت سیزدهم و همچنین نهادهای حاکمیتی موجب شده بانک قدم‌های مثبت و قابل قبولی در راستای برطرف کردن مسائل اقتصادی و مالی مخاطبان با اتکا به طرح‌ها و خدمات نوین بانک بردارد.
مدیر شعب بانک در استان فارس، اظهار داشت: حسب دستور و تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که فرمودند «من با ناامید شدن به شدت مخالفم، اگر بنا بود در مقابل مشکلات ناامید شویم، حرکت نسل‌های قبل از شما متوقف می‌شد» گفت: با تمام توان در این مسیر قدم گذاشته‌ایم و به دنبال ایجاد امید و انگیزه بیشتر در سطح جامعه هستیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس توانسته بیش از ۱۰همت منابع جذب کند و این موفقیت را مدیون تلاش‌های کارکنان بانک هستیم.
«شمس‌الدینی» عنوان کرد: مدیریت شعب بانک در استان فارس در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ جایگاه نخست برنامه عملیاتی را به خود اختصاص داده و در سال ۱۴۰۲ نیز در زمینه جذب منابع با رشد بیش از ۸۲ درصد، رتبه نخست را بین سایر استان‌ها کسب کرده‌ است.
کد مطلب : ۲۸۴۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما