۰
plusresetminus
صدا و سیمای مرکز فارس :

آغاز به کار ۱۵ کانال انتخاباتی استان فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۶
15 کانال انتخاباتی صداوسیمای فارس ویژه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس رسما افتتاح شد.
آغاز به کار ۱۵ کانال انتخاباتی استان فارس
به گزارش حافظ خبر، مدیرکل صداوسیمای فارس در مراسم آغاز به کار 15 کانال انتخاباتی در استان فارس: این حرکت ارزشمند در ایجاد حس مشارکت و رقابت بین نامزدها و حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار موثر و کارگشاست
15 کانال انتخاباتی صداوسیمای فارس ویژه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس رسما افتتاح شد.

در مراسمی که در صداوسیمای فارس برگزار شد و زنده از سیمای شبکه فارس روی آنتن رفت 15 کانال انتخاباتی صداوسیمای فارس ویژه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس افتتاح و به بهره برداری رسید.
در این مراسم که با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس، دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس، دکتر قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس و رییس ستاد انتخابات استان، پرنیان رییس دفتر نظارت شورای نگهبان در استان فارس، شعبانی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری فارس و اعضای شورای معاونین صداوسیمای فارس برگزار شد 15 کانال انتخاباتی استان فارس رونمایی شد.
مدیرکل صداوسیمای فارس در این مراسم با بیان اینکه این طرح  بزرگترین رخداد رسانه ای کشور است و بسیار قابل توجه و مایه افتخار است گفت: در کشور 200 کانال انتخاباتی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه اندازی می شود که سهم استان فارس 15 کانال انتخاباتی به تعداد 15 حوزه انتخابیه استان فارس است.
دکتر پهلوانیان افزود:  این حرکت شاخص ، جهادی و انقلابی مبتنی بر سند تحول رسانه ملی در دور جدید است که پرچمدار عدالت رسانه ای در سراسر کشور است و در هیچ گوشه ای از دنیا نظیر این حرکت ارزشمند دیده نمی شود.
وی افزود: با راه اندازی این کانال های انتخاباتی هزاران نامزد در سراسر کشور می توانند از طریق رسانه ملی، خود و ایده ها و نظرات خود را مطرح و در معرض دید و رای مردم بگذارند.
مدیرکل صداوسیمای فارس اضافه کرد: این حرکت ارزشمند در ایجاد حس مشارکت و رقابت بین نامزدها و حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار موثر و کارگشاست.
دکتر پهوانیان با بیان اینکه استان فارس با بیش از 5 میلیون نفر جمعیت و سه میلیون و 700 هزار واجد شرایط رای دادن در انتخابات و 18 نماینده در مجلس شورای اسلامی یکی از پهناورترین استان های کشور و در واقع ایران کوچک و لنگرگاه توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور است از نماینده معزز رهبر انقلاب در فارس و استاندار فارس به جهت حمایت از این حرکت بزرگ در استان فارس و تلاش و پشتیبانی کارکنان فنی صداوسیمای فارس قدردانی کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما