۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۸
قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز از اقدامات بسیج شهدای شهرداری شیراز در دهه فجر با رویکرد سه‌گانه جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی خبر داد.
جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی
به گزارش حافظ خبر، آرش فرج‌زاده با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۵ سال از عمر پربرکت خود، توانسته بیش از هر زمان دیگری جایگاه تأثیرگذار و تعیین‌کننده خود را در عرصه تحولات بین‌‌المللی تحکیم بخشد.

قائم‌مقام شهردار شیراز که دهه ماندگار فجر را در تاریخ پرعظمت ایران اسلامی قله بالندگی ملت بصیرمان می‌داند، تصریح کرد: دهه فجر، دهه نمایش کارآمدی، اقتدار و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: امت ایران اسلامی با لبیک و تبعیت از امامین انقلاب اسلامی، مسیر اقتدار و استقلال را طی کرده و باعزت در گام دوم انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با این مقدمه بر رویکرد سه‌گانه این حوزه در ایام‌الله دهه فجر پرداخت و بیان کرد: برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر با رویکرد جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی برگزار می‌شود و به روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب می‌پردازد.

بازدید رأی اولی‌ها و ائمه جماعت مساجد شهر شیراز از پروژه‌های شهرداری شیراز در راستای امیدآفرینی و مشارکت حداکثری به‌عنوان یکی از اصول راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب در انتخابات پیش رو، جهاد تبیین، افتتاحیه المپیاد ورزشی شامل دوچرخه‌سواری بسیجیان،  فوتسال، طناب‌کشی، تنیس روی میز، دارت و ضربات پنالتی ویژه برادران و والیبال ساحلی ویژه خواهران، دعوت از خانواده بسیجیان شهرداری، دیدار از آسایشگاه جانبازان دفاع مقدس، مراسم پیاده‌روی خانوادگی، کوه‌پیمایی خانوادگی بسیجیان به همراه برنامه‌های ورزشی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ازجمله برنامه‌های در حال انجام دهه فجر است که فرج‌زاده به آنها اشاره کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما