۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

نذر خون ورزشکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس در ایام الله دهه فجر

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۲
 در حاشیه برگزاری پخش زنده  همایش پیاده روی خانوادگی در شیراز   محمدرضا جعفری،  رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از برگزاری پویش نذر خون و انقلاب اسلامی  اهدای ۳۵۰ واحد خونی در این پویش خبر داد.
نذر خون ورزشکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس در ایام الله دهه فجر
به گزارش حافظ خبر، محمدرضا جعفری از اهدای ۳۵۰  واحد خونی در پویش نذر خون و انقلاب اسلامی  خبر داد و گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با ولایت و آرمان های بلند امام راحل (ره) است همچنین زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ اهدای خون و تعمیق فرهنگ نوع‌دوستی و سالم زیستن است. 

جعفری با گرامیداشت ایام انقلاب  اسلامی گفت : یک مجموعه‌ای از ستاره‌‌های درخشان آرمانی را بالای سر ما قرار داده و ما را به حرکت و پرواز و جهش به سمت این نقاط نورانی دعوت کرده است. ما هم امتحان کردیم و دیدیم که می توانیم پرواز کنیم و این پرواز ممکن است.

وی افزود: در غالب پویش مردمی نذر خون و انقلاب اسلامی  با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون با حضور گسترده مربیان، مسئولین کمیته ها، روسای شهرستان ها و ورزشکاران هیات های ورزش همگانی استان فارس بصورت جهادی حضور یافتند.

جعفری در ادامه افزود: با توجه به هماهنگی و فراخوان کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس، جمع کثیری از ورزشکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس از سراسر استان فارس در ایام الله دهه پرفروغ فجر در مراکز انتقال خون حاضر شدند و خون خود را برای اهدا به مردم نیازمند تقدیم کردند.

عضو هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس  افزود: اهدای خون امری خدا پسندانه است که هم استانی‌های عزیز برای رضای خداوند شیره وجودی خود را نذر می‌کنند و تقارن آن با ایام الله دهه فجر بیانگر تجدید بیعت با آرمان والای انقلاب اسلامی است .

جعفری گفت:  با اهدای خون به بیماران نیازمند یاری می‌رسانند و هر فردی که یک واحد خون اهدا می‌کند در واقع در نجات جان سه نفر سهیم است ضمن قدردانی از همه ورزشکاران، مسئولین کمیته های متناظر هیات ورزش های و روسای محترم شهرستان های  هیات ورزش های همگانی در سراسر استان پهناور فارس و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام که در این فراخوان شرکت نمودند از همه هم استانی های عزیز درخواست کرد تا در این امر مهم مشارکت کنند.
کد مطلب : ۲۸۴۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما