۰
plusresetminus
آبفا شیراز :

۷۰ ميليارد ريال صرفه جویی سرويس و نوسازي شيرآلات خط انتقال آبرساني شهر شيراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲
مدير عامل آبفا شيرازگفت: سرويس و نوسازي شيرآلات خط انتقال آبرساني از سد درود زن به شهر شيراز با صرفه جويي حدود ۷۰ ميليارد ريالي انجام شد.
۷۰ ميليارد ريال صرفه جویی سرويس و نوسازي شيرآلات خط انتقال آبرساني شهر شيراز
به گزارش حافظ خبر، رئيس هيئت مديره و مديرعامل آبفا شيراز ضمن تقدیر از این اقدام گروه جهادی شهدای شرکت آب و فاضلاب شیراز افزود: با خرابي و جام كردن برخي از شيرهای خط اول آبرساني شهر شيراز از طريق سد درود زن، اقدامات لازم جهت سرویس و تعمير اين تاسیسات توسط گروه جهادي با كمترين هزينه انجام شد.

 بهمن بهروزي افزود: با توجه به زمان اجراي خط انتقال و گذشت سالیان زیاد از عمر این تاسیسات، عمليات سرویس و تعمیر شیرهای موجود خط انتقال آبرساني از مخزن مرتفع تا مخازن فشار شکن و معالی آباد در دستور کار بود.

 وی با اشاره به قيمت بسيار زياد اين شيرها و مبالغ درخواستي شركت‌هاي سازنده جهت سرويس و تعويض آنها اظهار داشت: تعمير اين شيرآلات به گروه جهادي شهداي شركت آب و فاضلاب شيراز واگذار شد كه با كمترين مبلغ انجام شد.

بهروزی ابراز داشت: در جريان اين عمليات تعمير و سرویس تعداد ۲۰ شير اصلي قطع و وصل و كنترل جريان با اقطار ۴۰۰ تا ۷۰۰ میلیمتر انجام گرفت كه مبلغ حدود ۷۰ ميليارد ريال جهت سرويس و نوسازي شيرآلات خط انتقال آبرساني صرفه‌جويي شد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما