۰
plusresetminus
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه‌السلام شیراز :

انقلاب اسلامی ریشه در بعثت، غدیر و عاشورا دارد

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه‌السلام شیراز، حرکت و مسیر انقلاب اسلامی را ادامه دار خواند و گفت: انقلاب اسلامی ریشه در بعثت، غدیر و عاشورا دارد.
انقلاب اسلامی ریشه در بعثت، غدیر و عاشورا دارد
به گزارش حافظ خبر، حجت‌الاسلام یوسف خواجه امیری در جمع بانوان و بسیجیان پایگاه شهدای توحید حوزه حضرت زینب سلام الله علیها به هویت، فرهنگ،اصالت و ریشه انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان شد: به کوری چشم دشمنان و منافقان داخلی و خارجی نظام، انقلاب اسلامی وارد چهل و پنجمین سال پیروزی خود شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه‌السلام شیراز،به حوادث تاریخ اشاره کرد و ابراز داشت:یکی از مهمترین حوادث تاریخی واقعه مهم غدیر است که در این واقعه دین مبین اسلام ابلاغ و حجت بر همگان آشکار شد.
حجت‌الاسلام خواجه امیری با اشاره به حادثه غدیر که همه اذعان به این واقعه مهم داشتند و به امیر المومنین تبریک گفتند اذعان داشت:  پس از واقعه غدیر نفوذ شیاطین در دل مردم و تبلیغات دشمنان دین خدا باعث شد تا تفرقه ای ایجاد شود و افرادی که با بصیرت نسبی دین را انتخاب کرده بودندامام معصوم زمانشان را تنها بگذارند و خانه نشین کنند.
وی در ادامه با بیان این که، دشمنان داخلی و منافقان کور دل نظام اسلامی عقبه همان دشمنان دین اسلام در زمان معاویه است افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با تبلیغات سوء سعی دارند مردم را از انقلاب و نظام اسلامی که به وسیله مردم ایجاد شده جدا کنند و اسلام را به انزوا بکشانند،اما غافلند از این که این انقلاب و نظام اسلامی ریشه در غدیر،بعثت و عاشورای حسینی دارد.
حجت‌الاسلام خواجه امیری در ادامه تصریح کرد: البته در زمان امیرالمومنین علیه السلام مردم امام معصوم را تنها گذاشتند چرا که فریب مال و منال و تبلیغات معاویه و همدستان آن ها را خوردند، اگر چه افراد با بصیرتی و با نفوذی همچون قاضی شریح ها، سلیمان صرد خزاعی ها،شبث بن ربعی ها در بین افراد بودند اما مغلوب اموال، تبلیغات و پروپاگاندای معاویه و حاکم جور وقت شدند.
وی در پایان افزود:دشمن با پرو پاگاندای سیاسی حوزه اقتصاد را هدف قرار داده و سعی دارد تا با ورود به اقتصاد و ضعف در مدیریت اقتصادی مردم را به نظام و رهبری بدبین کنند لذا سعی می کنند تا با حربه های مختلف من جمله ناامنی در سطح کشور و با تبلیغات گسترده دروغین مردم را از ورود به پای صندوق های رای که می تواند نظام را بیمه کند این نظام را ناکارآمد تلقی کنند و با اجیر کردن افراد خود فروخته و با ایجاد ناامنی و یأس در جامعه به اهداف شوم خود برسند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما