۰
plusresetminus
مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس :

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۳
سازمان تأمین‌اجتماعی با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، 4902 نفر را برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی این سازمان در 31 استان کشور و استان فارس به‌صورت استخدام پیمانی جذب خواهد کرد.
آغاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
به گزارش حافظ خبر، ایرج نادری مدیرکل تامین اجتماعی ؛ با اعلام خبر برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب نیروی انسانی موردنیاز واحدهای بیمه‌ای و درمانی سازمان گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه اجتماعی و دومین ارائه‌دهنده خدمات سلامت کشور، در سال جاری نیز برای تکمیل و تقویت نیروی انسانی مراکز جدیدالافتتاح و نیز مراکز موجود بیمه‌ای و درمانی خود در سراسر کشور، نیروی انسانی مورد نیاز را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

نادری افزود: آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز پنج‌شنبه 26 بهمن ماه در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز یک‌شنبه ششم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل تامین اجتماعی فارس همچنین گفت: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی روز جمعه 31 فرودین ماه 1403 به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی  افزود: در مجموع 4902 نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، جذب سازمان تأمین‌اجتماعی می‌شوند که 3560 نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و مابقی برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته خواهند شد. در بخش درمان نیز حدود 100 نفر پزشک و 1600 نفر پرستار در این فرایند جذب می‌شوند و مابقی ظرفیت این بخش مربوط به سایر مشاغل رسته درمان خواهد بود.در استان فارس نیز علاوه بر شهر شیراز در برخی از شهرستانها مانند مرودشت،لار،لامرد،فراشبند،قیر و کارزین و ...جذب نیرو صورت خواهد گرفت.
وی همچنین گفت: اطلاعات تکمیلی در مورد این آزمون و نیز دفترچه راهنما و منابع آزمون از صبح روز پنجشنبه 26 بهمن در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در دسترس متقاضیان خواهد بود.
نادری همچنین تأکید کرد هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد این آزمون در مراحل مختلف پیش از آزمون و بعد از آن، صرفاً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی انجام خواهد شد و از مردم و متقاضیان عزیز شرکت در آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی درخواست داریم اطلاعات مورد نیاز را صرفاً از کانال‌های رسمی این سازمان دریافت کنند. مرکز ارتباط مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز با شماره تلفن 1420 به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت متقاضیان خواهد بود و به پرسش‌ها و ابهامات احتمالی پاسخ خواهدگفت.

همچنین بر اساس گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی استان فارس به نقل از روابط‌عمومی شرکت کار و تأمین؛ براساس مجوزهای جدید صادر شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی، برنامه‌ریزی‌ لازم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز سامانه 1420 سازمان تأمین‌اجتماعی جهت شغل اپراتور پاسخگویی به تماسهای مردمی، به‌صورت جذب شرکتی نیز انجام شده و ثبت‌نام متقاضیان آزمون از روز یکشنبه 29 بهمن 1402 آغاز و تا روز شنبه پنجم اسفند ماه ادامه خواهد  یافت. در این آزمون که ثبت‌نام آن در سایت رسمی شرکت کار و تأمین به نشانیwww.karotamin.ir  انجام می‌شود، 35 نفر شامل 25 مرد و 10 نفر زن پس از طی مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب خواهند شد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما