۰
plusresetminus
صدا و سیمای مرکز فارس:

تاکید بر توسعه همکاری ها و تعاملات صداوسیمای فارس با آموزش و پرورش

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۶
مدیرکل صداوسیمای فارس در این دیدار با اشاره به تعامل خوب بین صدا و سیما و آموزش و پرورش گفت: مجموعه صداوسیمای فارس و آموزش و پرورش استان می توانند با هم افزایی بیشتر در حوزه فضای مجازی جمعیت وسیعی از فارس را پوشش دهند.
تاکید بر توسعه همکاری ها و تعاملات صداوسیمای فارس با آموزش و پرورش
به گزارش حافظ خبر، مدیرکل صداوسیمای فارس بر اجرای پویش ها و طرح های خلاقانه برای ایجاد شور و نشاط در مدارس برای انتخابات تاکید کرد و افزود: همیشه تعامل با آموزش و پرورش تعامل مثبتی بوده و امیدواریم این تعامل و همکاری افزایش یابد.
مدیرکل صداوسیمای فارس با اشاره به برنامه هایی که در حوزه آموزش و پرورش در صداوسیمای فارس تولید و پخش می شود افزود: با برنامه ریزی خوب و دقیق می توان در سال 1403 این تعاملات ارتقا یابد تا دانش آموزان از مزایای این همکاری بهره مند شوند.
مدیرکل صداوسیمای فارس با عنوان کردن طرح "خبرنگار مدرسه" گفت: این آمادگی در باشگاه خبرنگاران جوان فارس وجود دارد تا با برگزاری دوره های آموزشی، دانش آموزان خبرنگاری را آموزش ببینند تا آنها به عنوان خبرنگار مدرسه بتوانند ایفای نقش کنند. 
دکتر پهلوانیان راه اندازی بخش خبری جوانه ها با اجرای دانش آموزان را از دیگر طرح هایی دانست که می شود از شبکه استانی و سراسری پخش شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم در این دیدار گفت: رسانه از ارکان اصلی اشاره شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. 
دکتر فرشید قاسمی گفت: بیش از ۹۵۰ هزار دانش آموز و ۶۲ هزار فرهنگی در فارس وجود دارد که سهم بزرگی از جمعیت استان را به صورت مستقیم به خود اختصاص داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس به نقش مهم تعلیم و تربیت غیر رسمی در کنار تعلیم و تربیت رسمی اشاره کرد و گفت: صداوسیما و سایر رسانه در این بخش سهم خیلی موثر و اثرگذاری دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: صدا و سیما می تواند با طراحی و ساخت برنامه های آموزشی و فرهنگی متناسب با سنین دانش آموزی و پخش از رادیو در زنگ های تفریح در کنار ایجاد شور و نشاط، نقش تربیتی اثرگذاری ایفا کند.
قاسمی همچنین خواستار پخش سرودهای دانش آ موزی در بخش های مختلف صدا و سیمای استان شد و گفت: استان فارس در زمینه سرودهای دانش آموزی حرف های زیادی برای گفتن دارد.
دکتر قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش فارس با استقبال از پیشنهادهای ارائه شده در این جلسه ابراز امیدواری کرد تعاملات و همکاری صداوسیمای فارس و آموزش و پرورش استان موجب تحول در نظام آموزش و پرورش و بهره مندی دانش آموزان و خانواده های آنان از مزایای این همکاری ها شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۴۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما